جمعه 27 مهر 1403

مودریچ در ویمبلدون برای تشویق آلکاراس / پیروزی تنیسور رئالی با حضور یک مهمان ویژه! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مودریچ در ویمبلدون برای تشویق آلکاراس / پیروزی تنیسور رئالی با حضور یک مهمان ویژه! (عکس)

لوکا موردیچ برای تماشای دیدار کارلوس آلکاراس در نیمه‌نهایی ویمبلدون در ورزشگاه حضور داشت و توسط ستاره تنیس اسپانیا به محوطه ویژه بازیکنان دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آلکاراس به عنوان یکی از غولهای نوظهور دنیای تنیس هوادار دوآتشه رئال مادرید است. ستاره کروات رئال، لوکا مودریچ، که بعد از حذف کرواسی از یورو در تعطیلات به سر می‌برد امروز برای تشویق آلکاراس به لندن رفت و با استقبال این تنیسور عاشق رئال مادرید مواجه شد.

آلکاراس در بازی امروز مقابل مدودف با اینکه ست اول را از دست داد اما در ادامه سه ست متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا حریف را از پیش رو برداشته و به فینال برسد.

پیش از شروع این مسابقه آلکاراس که متوجه حضور مودریچ در کورت مرکزی تنیس ویمبلدون شده بود ستاره کروات رئال را به باکس ویژه خودش دعوت کرد تا لوکیتا بازی را از این جایگاه تماشا کند.

آلکاراس به عنوان هوادار سرسخت رئال مادرید بارها برای تماشای بازی‌های تیم محبوبش به برنابئو رفته است. حالا نوبت لوکا مودریچ بود که جبران کرده و بازی مهم این تنیسور را در کورت تنیس ببیند.

مسابقه نیمه‌نهایی امروز یکی از سخت‌ترین دیدارهای آلکاراس بود و به نظر می‌رسد او حالا کار دشواری برای قهرمانی در ویمبلدون و به دست آوردن چهارمین گرنداسلم خود ندارد.

مودریچ در ویمبلدون برای تشویق آلکاراس / پیروزی تنیسور رئالی با حضور یک مهمان ویژه! (عکس) 2
مودریچ در ویمبلدون برای تشویق آلکاراس / پیروزی تنیسور رئالی با حضور یک مهمان ویژه! (عکس) 3