جمعه 30 شهریور 1403

موراتا کاپیتان واقعی: دوستم ندارند ولی مهم نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موراتا کاپیتان واقعی: دوستم ندارند ولی مهم نیست

آلوارو موراتا با وجود مصدومیت در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور یافت تا به عنوان کاپیتان حتی با وجود مصدومیت کنار هم‌تیمی‌هایش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان اروپا بار دیگر وارد اردو شد و لوئیس دلافوئته و بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا امروز در کمپ تمرینی حضور یافتند تا برای دو دیدار در لیگ ملتهای یوفا آماده شوند.

اسپانیا در حالی به مصاف صربستان و سوئیس می‌رود که کاپیتانش آلوارو موراتا را در اختیار ندارد. موراتا که در یورو جام قهرمانی را بالای سر برد با پیراهن میلان مصدوم شده و نمی‌تواند در اختیار تیم لوئیس دلافوئنته باشد.

با اینحال ساعتی پیش تصاویر حضور موراتا در کمپ تیم ملی اسپانیا منتشر و در رسانه‌های این کشور با استقبال مواجه شد. موراتا از میلان به مادرید رفت تا با حضور در لا روزاس کنار هم‌تیمی‌هایش باشد.

در ویدیوی منتشر شده از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا موراتا در حالی دیده می‌شود که با تک تک بازیکنان تیم ملی مثل یک برادر بزرگتر برخورد کرده و سعی دارد روحیه تیم ملی را بالا ببرد.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، اخیرا با حمایت از موراتا که در اسپانیا با انتقادهای شدیدی مواجه است گفت: "خیلی‌ها درباره موراتا دچار سوتفاهم هستند. با کارنامه فوتبالی‌ای که او دارد اگر آلوارو در هر کشور دیگری بود اسطوره می‌شد ولی متاسفانه در اسپانیا طور دیگری است. شنیدم که می‌گویند او باید از بازی‌های ملی خداحافظی کند. اینطور نیست و موراتا تا هر وقت که خودش بخواهد با ما خواهد ماند. امیدوارم حرف‌های من باعث بشود رسانه‌ها و برخی هواداران از انتقاد از او دست بردارند و به تلاش و موفقیت‌هایش احترام بگذارند."

موراتا کاپیتان واقعی: دوستم ندارند ولی مهم نیست 2
موراتا کاپیتان واقعی: دوستم ندارند ولی مهم نیست 3