دوشنبه 26 شهریور 1403

مورات یاکین: / خوش‌شانسم که قرار نیست خودم جلوی یامال بازی کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مورات یاکین: / خوش‌شانسم که قرار نیست خودم جلوی یامال بازی کنم!

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، می‌گوید لامین یامال ستاره با استعدادی است و خوشحال است که قرار نیست مقابل تیم او بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد تا بازی مقابل اسپانیا را تحلیل کند و وضعیت تیمش پس از شروع لیگ ملت‌ها با شکست مقابل دانمارک را توضیح دهد.

تیم یاکین در بازی گذشته مقابل دانمارک شاهد اخراج الوِدی و گرانیت ژاکا بود و طی 10 دقیقه پایانی دو گل دریافت کرد تا با نتیجه 2-0 شکست بخورد.

یاکین در ابتدای نشست خبری درمورد لامین یامال گفت:"کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق العاده است. خوش‌شانسم که قرار نیست خودم جلوی یامال بازی کنم. کاری که او با توپ انجام می‌دهد، باورنکردنی است. اسپانیا همیشه بازیکنان بزرگی دارد. باید تلاش کنیم تا یامال به اندازه کافی توپ را دریافت نکند و اسپانیا هم او را برای مدت طولانی در اختیار نداشته باشد.

اسپانیا: ما باید در مقابل آن‌ها شجاع باشیم. ما در خانه، در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنیم. ما باید تهاجمی و پرقدرت عمل کنیم. ما می‌دانیم که آن‌ها توپ را برای طولانی مدت در اختیار خواهند داشت، اما ما فقط به دفاع فکر نمی‌کنیم چون آن‌ها گل خواهند زد.

دروازه‌بان: گریگور کوبل بازی می‌کند. او مقابل دانمارک خوب بود و یک سیو عالی داشت. برنامه این است که دروازه‌بان را عوض نکنیم.

دانمارک: من یک بازی‌ای را دیدم که فقط در آن کارت قرمز زیادی بود. خیلی عصبانی بودم. خطا اشتباه بود و این بازی را تغییر داد. قبلاً خودم هفته‌ها عصبانی می‌ماندم، اما بازیکنان امروز، با بازی‌های نزدیک به هم، توانایی فراموش کردن سریع را دارند. من آن را تحسین می‌کنم.

حال و آینده: نیازی به آزمایش خودمان نیست. این رقابت مهمی است که بر صعود به جام جهانی نیز تأثیر می‌گذارد. در ماه سپتامبر، ما ریتم کم خواهیم داشت، اما به برنامه خود پایبند هستیم.

مورات یاکین: / خوش‌شانسم که قرار نیست خودم جلوی یامال بازی کنم! 2