جمعه 1 تیر 1403

مورایس: بازیکنان سپاهان برابر گل‌گهر یک تیم بودند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مورایس: بازیکنان سپاهان برابر گل‌گهر یک تیم بودند

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از برتری تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان و صعود طلایی‌پوشان به فینال جام حذفی اظهار کرد: به بازیکنان تیم که توانستند یک تیم باشند و بازی را ببرند، تبریک می‌گویم. گل‌گهر هم می‌خواست پیروز شود و به فینال صعود کند.

او افزود: مقابل حریف بسیار خوبی قرار داشتیم که با تفکرات تاکتیکی خوبی آمده بود. از هواداران تشکر می‌کنم که فضای بسیار خوبی در ورزشگاه به وجود آوردند و باعث پیروزی ما شدند. گل‌گهر هم کارمان را سخت و پیروزی ما را مهم‌تر کرد.

سرمربی سپاهان درباره درگیری اعضای 2 تیم در پایان مسابقه گفت: بابت اتفاقات پایان مسابقه متأسف هستم. فکر می‌کنم در فوتبال باید بدانیم هنگام پیروزی یا شکست باید چگونه رفتار کنیم. بازیکنان من می‌توانستند به گونه دیگری رفتار کنند تا به جای تشدید، از درگیری جلوگیری کنند. درباره تیم حریف نمی‌توانم صحبت کنم.

مورایس درباره عقب‌نشینی سپاهان در بخشی از مسابقه بیان کرد: من موقعیتی از حریف ندیدم. گاهی اوقات نمی‌توانیم از بالا پرس کنیم و مجبور می‌شویم نفسی تازه کنیم تا سپس به پرس ادامه بدهیم. مدیریت بازی در این شرایط خیلی مهم است که سپاهان به خوبی این شرایط را مدیریت کرد.

سرمربی سپاهان گفت: بازیکنان گل‌گهر انگیزه زیادی برای گلزنی داشتند و هدفشان این بود که بازی را به وقت‌های اضافه برسانند. گل‌گهر تیم ساده‌ای نبود و ما کیفیت قابل قبولی از بازیکنان سپاهان دیدیم.

سرمربی سپاهان درباره آرامش بازیکنان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: این مسئله به درکی برمی‌گردد که بازیکنان دارند. این مسابقه در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شد، اما مانند فینال بود و تیم بازنده حذف می‌شد. بازیکنان متوجه شده بودند که شرایط برای کسب یک جام فراهم است و انگیزه آنها در این وضعیت بیشتر شد.

مورایس درباره تقابل سپاهان با مس رفسنجان در فینال جام حذفی و شناختی که محرم نویدکیا، سرمربی مس از طلایی‌پوشان دارد، اظهار کرد: مس و آلومینیوم تیم‌های خوبی هستند و به مس بابت صعود به فینال تبریک می‌گویم. از فردا باید برنامه‌ریزی برای فینال را آغاز کنیم و امیدوارم هواداران به جای مس، سپاهان را در فینال تشویق کنند.

او درباره اینکه نویدکیا می‌خواهد ثابت کند قطع همکاری باشگاه سپاهان با او اشتباه بوده است، گفت: بازیکنانی، چون جلال‌الدین علی‌محمدی و نژادمهدی هم در مس حضور دارند. زندگی برای هواداران ساده است و شاید آنها فکر کنند بازیکنان و مربیان سابق سپاهان، بازی را راحت به سپاهان واگذار می‌کنند که این فکر کاملاً اشتباه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال