دوشنبه 2 مهر 1403

مورایس: باشگاه سپاهان وقت زیادی به من داده است!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مورایس: باشگاه سپاهان وقت زیادی به من داده است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از دو شکست در رقابت‌های آسیایی اذعان کرد، این باشگاه اصفهانی وقت زیادی به او داده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس بعد از تساوی یک - یک سپاهان و ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: یک دربی بود و مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود. یک بازی سخت، بالانس و رقابتی را از هر دو تیم دیدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آنها مهار فوق‌العاده‌ای داشت.

هفته پنجم لیگ برتر | سپاهان پیروز نیمه اول دربی

وی با اشاره به موقعیت‌های گلزنی تیمش که تبدیل به گل نشد، خاطر نشان کرد: یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم؛ حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد، جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، باید پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

مورایس در مورد خط هافبک سپاهان و اینکه آیا کمبود بازیکن بازی‌ساز در این تیم حس می‌شود، گفت: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

وی درباره تمام‌کنندگی بازیکنان سپاهان و موقعیت از دست رفته در صحنه‌ای که آقایی‌پور و حردانی در آن موقعیت حضور داشتند، تأکید کرد: نمی‌دانم، به نظر من اگر بخواهیم توضیح بهتری بدانیم باید از آن‌ها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد، من آنجا حضور نداشتم که درباره آن بپرسم اما می‌توانید از خود آنها در این زمینه صحبت کنید. البته به نظرم معمولاً حردانی نباید در آن منطقه می‌بود.

«بعد از دو باخت در رقابت‌های آسیایی این فصل آیا باشگاه فرصت زیادی به شما نداده است؟» سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال، گفت: بله درست می‌گویید! با شما موافقم!