دوشنبه 2 مهر 1403

مورینیو: ما هالند نداریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مورینیو: ما هالند نداریم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از شکست مقابل فاینورد از غیبت احتمالی دیبالا و آبراهام طی دو بازی آینده خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، آ. اس. رم دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد را با شکست 1-0 پشت سر گذاشت. مصدومیت پائولو دیبالا و تامی آبراهام نگرانی بزرگ ژوزه مورینیو برای بازی برگشت خواهد بود؛ این مربی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که به احتمال زیاد دو ستاره تیمش دو بازی آینده را از دست بدهند.

مورینیو در مورد میزان مصدومیت دیبالا و آبراهام گفت: "نمی‌دانم چون تمرکزم روی بازی بود. در طول بازی فرصت سوال پرسیدن نداشتم و بعد از بازی هم صحبتی با کادر پزشکی در این مورد انجام نداده‌ام."

او در پاسخ به این سوال که «آیا پلگرینی را به خاطر از دست دادن پنالتی تعویض کرد؟» گفت: "این تصمیمی بود که گرفتم و ربطی به پنالتی نداشت. وقتی یک بازیکن پنالتی از دست می‌دهد مثل این است که همه ما آن را از دست داده‌ایم و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد."

سرمربی رم با تاکید به بضاعت محدود تیمش در فاز تهاجمی گفت: "ما هالند را در خط حمله نداریم و این تمام چیزی است که داریم. با این وجود همیشه سعی می‌کنیم بهترین کیفیت ممکن را از خود ارائه دهیم. بچه‌های ما تلاش و جاه‌طلبی بالای خود را نشان دادند و این شانس را داشتیم که در خانه حریف نتیجه بگیریم اما این اتفاق رخ نداد و باختیم."

رم روز یکشنبه در سری آ مقابل اودینزه به میدان می‌رود پنج شنبه نیز باید دیدار برگشت مقابل فاینورد را برگزار کند. مورینیو با تاکید به فشردگی بالای مسابقات و دست خالی‌اش گفت: "ما یکشنبه بازی داریم و سپس باید پنج‌شنبه دوباره بازی کنیم و این مشکل است. بازیکنان زیادی برای جایگزین کردن نداریم و احتمالا دیبالا و آبراهام را هم طی این دو بازی نداشته باشیم. با این وجود کنار هوادارانمان با قدرت می‌جنگیم و حق اشتباه نداریم."

مورینیو: ما هالند نداریم! 2
مورینیو: ما هالند نداریم! 3