شنبه 16 تیر 1403

موسیالا: آلمان می‌خواهد به خاطر کروس جام ببرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موسیالا: آلمان می‌خواهد به خاطر کروس جام ببرد!

جمال موسیالا در مصاحبه‌ای با اسکای به ستایش از تونی کروس پرداخت و او را ستاره اصلی آلمان دانست.

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا، ستاره جوان آلمان و بایرن مونیخ، با درخشش در یورو 2024 بیش از پیش نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

موسیالا امروز مقابل دوربین شبکه اسکای گفت این که او را ستاره اصلی آلمان در این تورنمنت بدانند درست نیست. جمال با ستایش از تونی کروس گفت او لنگر و ستاره اصلی مانشافت در این دوره از رقابتها است.

موسیالا در پاسخ به این ادعای اسکای که او را ستاره اصلی مانشافت خوانده بود گفت:" ستاره اصلی تونی است. می‌توانم ساعتها درباره کروس صحبت کنم. چیزی که او به عنوان بازیکن و به عنوان شخصیتی بزرگ در تاریخ فوتبال به تیم اضافه می کند فوق‌العاده است. تونی همان که در تمرینها و در بازی‌ها حضور دارد باعث می‌شود ما انگیزه پیدا کنیم که خیلی بیشتر از قبل تلاش کنیم".

موسیالا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" تونی به خصوص برای ما جوان‌ترها مهم است. وقتی جلو می‌رویم و می‌دانیم کروس پشت سر ما است آنقدر با آرامش بازی می‌کنیم که نمی‌دانم چطور باید توصیفش کنم. ما می‌خواهیم هر کاری در توان‌مان است بکنیم تا این جام را به دست بیاوریم. این بهترین هدیه برای تونی در پایان دوران فوتبالش است. احساس می‌کنیم این دینی است به گردن ما".

موسیالا: آلمان می‌خواهد به خاطر کروس جام ببرد! 2
موسیالا: آلمان می‌خواهد به خاطر کروس جام ببرد! 3