یک‌شنبه 17 تیر 1403

موسیالا:/ به قهرمانی یورو فکر می‌کنم، نه جایزه بهترین بازیکن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موسیالا:/ به قهرمانی یورو فکر می‌کنم، نه جایزه بهترین بازیکن

جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید قهرمانی در یورو برایش به کسب جایزه فردی اولویت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان جمعه شب در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این تورنمنت باید به مصاف تیم ملی اسپانیا برود تا تکلیف یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

بسیاری از هواداران تیم ملی آلمان امیدوار هستند که درخشش جمال موسیالا در این بازی هم به داد آنها برسد و بتواند برابر تیم قدرتمند اسپانیا به آنها کمک کند. این بازیکن عملکرد خوبی که در بایرن مونیخ داشت را در ترکیب تیم ملی کشورش هم تکرار کرده و حالا به یکی از امیدهای اصلی آنها تبدیل شده است.

نمایش خوبی که او در سه دیدار مرحله گروهی و همچنین بازی برابر دانمارک در مرحله هشتم یورو 2024 ارائه کرد باعث شده است که بسیاری منتظر اهدای جایزه بهترین بازیکن این مسابقات به او باشند اما این بازیکن اهمیت زیادی برای این مسائل و این جوایز قائل نیست.

موسیالا در گفتگو با اسکای در این باره اظهار داشت:«من به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی‌کنم. فقط دوست دارم به همین روندی که دارم ادامه دهم. دوست دارم که با تمام وجودم برای تیم ملی آلمان بجنگم و با گل‌هایی که می‌زنم و عملکرد خوبی که دارم به تیمم کمک کنم.

هدف بزرگی که ما در این مسابقات داریم این است که قهرمان یورو شویم. تنها در آن زمان است که جوایز فردی اهمیت پیدا می‌کند. تمام تمرکز من در حال حاضر شکست دادن اسپانیا و صعود به مرحله نیمه نهایی است و این که بتوانیم گام بعدی را به عنوان یک تیم برداریم.»

موسیالا:/ به قهرمانی یورو فکر می‌کنم، نه جایزه بهترین بازیکن 2