شنبه 14 مهر 1403

موضع‌گیری علیه محمود فکری؛ سرمربی جنجالی در آستانه برکناری!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
موضع‌گیری علیه محمود فکری؛ سرمربی جنجالی در آستانه برکناری!

رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران شب گذشته در حالی پیگیری شد که مس شهربابک در یکی از مهم‌ترین دوئل‌های هفته موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سایپا بگذرد. این پیروزی باعث شد تا مسی‌ها با 10 امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کنند تا در فاصله 2 امتیازی تا صدر جدول قرار گیرند. در این میان، اتفاق جنجالی بعد از پایان بازی رخ داد؛ جای‌که محمود فکری، سرمربی مس شهربابک صحبت‌های عجیب و البته جنجالی را به زبان آورد.

محرومیت فکری تا اطلاع‌ثانوی! فکری بعد از صحبت درباره مسائل فنی دوئل با سایپا، نسبت به فرآیند انتخاب سرمربی جدید استقلال واکنش نشان داد و با ادبیاتی عجیب و دور از انتظار، علیه انتخاب یک فرد خاص به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت موضع گرفت. صحبت‌های تند محمود فکری با واکنش سریع کمیته انضباطی مواجه شد؛ به‌طوری‌که طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری سرمربی تیم مس شهربابک به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده 71 مقررات انضباطی تا اطلاع‌ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

جلسه اضطراری در باشگاه مس! باشگاه مس شهربابک هم نسبت به موضع‌گیری محمود فکری واکنش نشان داده که در اطلاعیه باشگاه مس آمده است: «بدینوسیله باشگاه صنعت مس شهربابک با توجه به قدمت دیرینه و فرهنگ اصیل و تمدن ناب ایرانی اسلامی شهرستان شهربابک، در خصوص اتفاقات اخیر اعلام می‌دارد که با هرگونه اظهارات خارج از عرف، چه در زمین ورزش و چه در بیرون از آن مخالف بوده و همواره بر حفظ ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی تاکید دارد و از این رو در همان ساعات اولیه شامگاه جمعه سیزدهم مهرماه 1403 جلسه اضطراری کمیته انضباطی خود را با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکیل داده و بررسی‌های لازم را جهت ارائه توضیحات سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان درباره اظهارات خود در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم‌های صنعت مس شهربابک و سایپا انجام خواهد داد و نتایج را به سمع و نظر خواهد رساند».

منبع: فوتبال 360

از میان اخبار

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال استقلال - هوادار در هفته هفتم لیگ برتر

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

گزینه هدایت پرسپولیس، سرمربی استقلال می‌شود؟