دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

موقعیت کاری در یونایتد: گردگیری جام‌ها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موقعیت کاری در یونایتد: گردگیری جام‌ها!

منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد کسی را می‌خواهند که نه تنها کارش در پاک کردن گرد و غبار خوب باشد، بلکه دست کم مدرک کارشناسی هم داشته باشد. محل فعالیت این فرد در موزه باشگاه در اولدترافورد است، جایی که بدل جام قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین جام‌های قهرمانی لیگ برتر نگهداری می‌شود. نیروی جدید موزه منچستریونایتد همچنین باید در بسته‌بندی مهارت داشته باشد و کسی ایده‌آل است که در «مطالعات موزه‌» مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشد. همچنین کسانی که به فوتبال و تاریخ فوتبال علاقه دارند، در اولویت هستند.

یونایتد امیدوار است که نامزد قبول شده بتواند گرد و خاک را از جام حذفی امسال هم پاک کند، افتخاری که یک بازی با منچسترسیتی بین یونایتد و آن ایستاده است. شیاطین سرخ در دوره اریک تن‌هاخ دست خالی نمانده‌اند و چندی قبل جام اتحادیه را فتح کردند. این اولین جام باشگاه در پنج سال گذشته بوده است. آخرین باری که یونایتد توانست در یک تورنمنت قهرمان شود، سال 2017 و با ژوزه مورینیو در لیگ اروپا بود. البته اتاق جام‌های منچستریونایتد خالی نیست و سوای ناکامی‌های چند سال اخیر، این باشگاه تاریخچه‌ای غنی و پر از جام - به ویژه در عصر الکس فرگوسن - دارد.

موقعیت کاری در یونایتد: گردگیری جام‌ها! 2