جمعه 30 شهریور 1403

موناکو خیلی زود بارسلونا را عافلگیر کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موناکو خیلی زود بارسلونا را عافلگیر کرد (عکس)

موناکوی فرانسه با گل دقیقه 15 ماگنس آکلیوشه از بارسلونا پیش افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین ترین بازی های شب آخر از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، تیم های موناکو و بارسلونا در فرانسه به مصاف هم رفته اند که برخلاف پیش بینی ها، بازیکنان موناکو زننده گل نخست این بازی بودند.

در حالی که تنها 11 دقیقه از جریان بازی گذشته بود، بارسلونا سعی در بازی‌سازی از عقب زمین داشت و توپ دراختیار آندره تراشتگن دروازه بان این تیم بود که پاس خطرناکش برای اریک گارسیا، منجر به توپ قاپی مهاجم موناکو شد تا اریک گارسیا مجبور به خطای روی او و در نهایت اخراج از زمین شود. این دومین کارت قرمز بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود.

فقط پنج دقیقه از اخراج گارسیا گذشته بود که پاس بلند مدافع موناکو به ماگنس آکلیوشه رسید و او از سمت چپ زمین بارسلونا به سمت محوطه جریمه کاتالان ها رفت و پس از حرکت در عرض، با ضربه پای چپ خود از پشت محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه تراشتگن زد و گل اول موناکو به ثمر رسید.

با توجه به دریافت گل و 10 نفره بودن بارسلونا، شرایط سختی برای شاگردان هانسی فلیک مقابل حریف جان سخت به وجود آمده و احتمالا مربی آلمانی بارسلونا خیلی زود دست به تعویض بزند تا اوضاع را بهبود ببخشد.

موناکو خیلی زود بارسلونا را عافلگیر کرد (عکس) 2