یک‌شنبه 8 مهر 1403

موناکو و مارسی، مدعیان جدید / مثلث قهرمانی: آنها ول‌کن پاریس نیستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موناکو و مارسی، مدعیان جدید / مثلث قهرمانی: آنها ول‌کن پاریس نیستند

پی اس جی امسال کار ساده ای برای فتح لیگ فرانسه ندارد و تا هفته ششم موناکو و مارسی پا به پای این تیم پیش می روند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته موناکو با گل دقیقه 98 لامین کامارا با نتیجه 2-1 مون‌پلیه را شکست داد و برابر با پی اس جی و با تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد. پاریس جمعه توانسته بود 3-1 رن را ببرد و صدرنشینی اش را ادامه دهد.

موناکو برای کسب سه امتیاز بسیار مهم در جدال با مون‌پلیه تا آخرین لحظه متحمل رنج شد. این کامارا بود که در آخرین ثانیه ها، زمانی که بازی رو به پایان بود، تیم تحت رهبری آدی هوتر را با یک ضربه والی عالی پس از پاس گل بریل امبولو سوئیسی نجات داد.

پیش از این در نیمه اول، ربی نزینگولا پس از یک ربع ا بازی با شوتی از بیرون محوطه، مون‌پلیه را پیش انداخت اما این گل را در دقیقه 33 فولارین بالوگون با ضربه ای مهارنشدنی پاسخ داد. مون پلیه در دقیقه 92 تانگوی کولیبالی را با دریافت دو کارت زرد، از دست داده بود

موناکو با یک یار بیشتر در وقت های تلف شده، از برتری عددی خود استفاده کرد و با گل کامارا خود را با پاری سن ژرمن هم تراز کرد. هر دو تیم حالا 16 امتیازی هستند و امروز مارسی نیز در صورت برتری برابر استراسبورگ می تواند خود را 16 امتیازی کند. مثلث قهرمانی لیگ فرانسه در همین ابتدای فصل تشکیل شده که می تواند جذابیت بازی ها را مضاعف کند. موناکو در لیگ قهرمانان نیز شروع فوق العاده ای داشت و توانست بارسا را 2-1 شکست دهد.

موناکو و مارسی، مدعیان جدید / مثلث قهرمانی: آنها ول‌کن پاریس نیستند 2
موناکو و مارسی، مدعیان جدید / مثلث قهرمانی: آنها ول‌کن پاریس نیستند 3