سه‌شنبه 3 مهر 1403

مویس کین نقره‌داغ شد: دو جلسه محرومیت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مویس کین نقره‌داغ شد: دو جلسه محرومیت

مویس کین، مهاجم یوونتوس، که دیشب در دیدار مقابل رم ثانیه هایی بعد از ورود به زمین اخراج شد با محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 1-0 رم بر یوونتوس که دیشب در استادیو اولیمپیکو اتفاق افتاد در دقیقه 90 دیدار دو تیم به جنجال کشیده شد و مویس کین، مهاجم ایتالیایی یووه، در متن این جنجال بود.

درحالیکه تنها 40 ثانیه از ورود مویس کین به زمین می‌گذشت او در نزدیکی خط طولی با جان‌لوکا مانچینی، مدافع جالوروسی، درگیر شد. مویس کین بعد از اجرای انواع حرکات از جمله هل دادن و کشیدن پیراهن مانچینی را با لگد مضروب کرد و داور بلافاصله او را با نشان دادن کارت قرمز جریمه کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز اعلام کرد مویس کین به دلیل انجام حرکت غیرورزشی دو بازی از حضور در تیمش ممنوع است و همچنین باید مبلغ 10هزار یورو جریمه نقدی بپردازد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در پایان بازی گفت مویس کین به خاطر واکنش غیرلازمی که داشته از مربیان یووه و همبازی‌هایش عذرخواهی کرده و باشگاه هم او را جریمه خواهد کرد.

محرومیت دو جلسه‌ای مویس کین به این معنی است که او دو دیدار بعدی تیمش در سری آ مقابل سامپدوریا و اینتر را از دست خواهد داد. عدم حضو او در دیدار حساس مقابل نراتزوری مسلما آلگری و مدیران یووه را از دست او به شدت عصبانی کرده است.

مویس کین نقره‌داغ شد: دو جلسه محرومیت 2