سه‌شنبه 29 خرداد 1403

مگر از این درخشان‌تر هم می‌شود؟/ این کروس خارق‌العاده: آلمان با تو جور دیگری است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مگر از این درخشان‌تر هم می‌شود؟/ این کروس خارق‌العاده: آلمان با تو جور دیگری است!

تونی کروس با عملکردی خارق‌العاده در نیمه اول بازی آلمان و اسکاتلند رهبر بلامنازع مانشافت در میدان بود.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در نیمه اول دیدار آلمان و اسکاتلند که با برتری مطلق ژرمن‌ها و با نتیجه 3-0 به سود آنها با پایان رسید عملکردی درخشان داشت و رهبر بلامنازع آلمان در زمین بود.

همه درخشش مهندس آلمانی تنها به پاس گل او به فلوریان ویرتز و شروع حمله منجر به گل دوم خلاصه نمی‌شود. کافی است به هیت‌مپ تونی در زمین نگاه کنید. او دائما در میانه زمین حضور داشته تا وظیفه‌ای که ناگلزمان به عهده‌اش گذاشته شده را به خوبی انجام بدهد: جمع کردن میانه میدان و پایه‌گذاری حملات به عنوان استراتژیست. ولی در این تصویر مشخص است که کروس میل به حرکت به سمت محوطه جریمه دارد و نقطه کلیدی پشت محوطه جریمه اسکاتلند دائما در اشغال او بوده است.

یک آمار دیگر در نیمه اول بازی نشان می‌دهد کروس چقدر خارق‌العاده کار کرده است. تونی در نیمه اول 55 پاس داد که همه آنها به مقصد رسید. دقت صد در صدی پاسور آلمانی بدون شک باعث شد آلمان روان و با اعتماد به نفس بازی کند.

کروس در نیمه اول در دوئل‌ها درگیر نشد و به جز یک دوئل زمینی دیگر درگیری‌ای از او با بازیکنان حریف نمی‌بینیم چرا که این وظیفه به عهده دیگر هافبک‌ها گذاشته شده بود و کروس روی وظیفه اصلی‌اش یعنی طراحی استراتژی و پاسوری کردن تمرکز داشت.

مگر از این درخشان‌تر هم می‌شود؟/ این کروس خارق‌العاده: آلمان با تو جور دیگری است! 2
مگر از این درخشان‌تر هم می‌شود؟/ این کروس خارق‌العاده: آلمان با تو جور دیگری است! 3
مگر از این درخشان‌تر هم می‌شود؟/ این کروس خارق‌العاده: آلمان با تو جور دیگری است! 4