دوشنبه 2 مهر 1403

میخیتاریان: این یکی از بهترین بازی‌های فصل اینتر بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میخیتاریان: این یکی از بهترین بازی‌های فصل اینتر بود

هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتری‌ها امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ میهمان بنفیکا بود و در نهایت موفق شد با گل‌های نیکولو بارلا و روملو لوکاکو به پیروزی برسد. با این پیروزی شاگردان سیمونه اینزاگی شانس زیادی برای رسیدن به نیمه نهایی دارند و میخیتاریان هم تاکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش تمام توان‌شان را برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان به کار خواهند گرفت. او به خبرنگاران گفت:"این یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود. فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم اما این تنها گام اول بود و ما باید هفته بعد بار دیگر بازی کنیم. ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا به نیمه نهایی برسیم.

ما ابتدا باید به دیدار مقابل مونزا فکر کنیم و تنها بعد از آن به دیدار برگشت مقابل بنفیکا. ما می‌دانیم که بنفیکا تیم بسیار خوبی است اما ما هم آماده هستیم تا بازی خودمان را ارائه بدهیم، پیروز شویم و به مرحله بعد برویم. بازی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هر روز اتفاق نمی‌افتد و وقتی چنین شبی دارید، باید از آن برای رسیدن به مرحله بعد استفاده کنید و به یاد داشته باشیم که این تنها گام اول بود. ما در سراسر زمین دو برابر تلاش کردیم و در هر منطقه سخت جنگیدیم و تلاش کردیم تا همه فضاها را پوشش بدهیم." میخیتاریان همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اینتر در چمپیونزلیگ اینقدر خوب بازی می کند اما نمی‌تواند این عملکرد را در سری آ تکرار کند، گفت:"ما هم این سوال را از خودمان می‌پرسیم."

میخیتاریان: این یکی از بهترین بازی‌های فصل اینتر بود 2