سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است

نظری گفت: میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عصر امروز در نشست با مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اداری و اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی ها عنصر فعال برای آگاهی بخشی و روایت صحیح هستند و نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمن دارند.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی روابط عمومی ها یک ضرورت مهم است، گفت: روابط عمومی ها تنها نباید به پوشش اخبار و اقدامات اکتفا کنند بلکه باید در گفتمان سازی و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش داشته باشند.

نظری تأکید کرد: شناسایی نقاط ضعف دستگاه ها مورد توجه روابط عمومی ها باشد و در شرایط فعلی افزایش رضایتمندی ارباب رجوع یکی از اولویت های مهم دستگاه ها است و روابط عمومی باید موانع رضایتمندی مردم را شناسایی و به مدیران انتقال دهند.

وی افزود: تسریع فرآیند خدمت رسانی به مردم توسط روابط عمومی ها مورد توجه باشد و نباید فرآیندهای دست و پا گیر موجب نارضایتی مردمی شود و لازم است روابط عمومی ها از حصار تنها اطلاع رسانی خارج شوند و به رسالت گفتمان سازی بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نباید نسبت به شرایط کشور و ارزش های اسلامی و انقلابی منفعل عمل کنند و میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام‌می شود.

انتهای پیام /