جمعه 10 فروردین 1403

میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا میرزایی پس از باخت استقلال مقابل پرسپولیس و از دست رفتن قهرمانی با صدایی گرفته، گفت: آنقدر از دست داور حرص خوردیم که صدایم گرفت. داور 6 بازی در لیگ قضاوت کرده است. 10 دقیقه در حالی که تیم ما در حال حمله کردن است طول می‌کشد تا داور تعویض شود. داور جایگزین هم اصلا خوب نبود. گلی که زدند، اصلا خطا نبود. سعید مهری به من گفت و قسم خورد که خطا نکردم. آن صحنه را خطا می‌گیرد و توپ آنها گل می‌شود ولی 2 توپ بعدی که واضحاً خطاست را نمی‌گیرد. دردمان را به چه کسی بگوییم؟

بازیکن استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار که آبی‌ها امروز خوب نبودند، ادامه داد: تیم ما بیشتر از پرسپولیس موقعیت ایجاد کرد. پرسپولیس یک موقعیت داشت و 2 گل زد. اصلا موقعیتی نداشت و به پرسپولیس کمک کردند. حیف این همه جمعیت که برای دیدن این بازی آمده بودند و به حق قهرمانی نشدند.

میرزایی گفت: من اگر در این بازی بودم به تیم کمک می‌کردم. دعای خیرم البته پشتشان بود. بدموقعی یامگا مصدوم شد. شرمنده هوادارانی که آمدند شدیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رضا میرزایی استقلال پرسپولیس بازیکن استقلال این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است