جمعه 4 آبان 1403

میزبانی خیبر در ورزشگاه تازه تاسیس / لُر آرنا به لیگ برتر بیست و چهارم می‌رسد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میزبانی خیبر در ورزشگاه تازه تاسیس / لُر آرنا به لیگ برتر بیست و چهارم می‌رسد

با اعلام مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد بازی های این تیم در لیگ برتر فصل جدید در ورزشگاه تازه‌تاسیس برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از تاسیس ورزشگاه جدید این باشگاه خبر داد و اعلام کرد نام این ورزشگاه «لُر آرنا» خواهد بود.

با وجود اعلام مالک باشگاه خیبر اما گمانه زنی های زیادی درباره زمان بهره‌برداری از این ورزشگاه جدید شهر خرم‌آباد مطرح شد؛ در این باره گفته می‌شد که احتمالا این ورزشگاه به شروع فصل جدید لیگ برتر نخواهد رسید اما حالا مدیران باشگاه تاکید کرده‌اند که بازی های خانگی خیبر در لیگ برتر در لُر آرنا برگزار می‌شود.

حسین خبیری مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد که تیمش قبل از پایان لیگ یک قهرمانی خود را مسجل و به لیگ برتر صعود کرده، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه «لُر آرنا» به خبرگزاری آنا گفته است: «از دو ماه پیش تجهیز و آماده سازی ورزشگاه لُر آرنا به عنوان ورزشگاه جدید تیم آغاز شد و تا پیش از شروع لیگ برتر هم به آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر خواهد رسید. آقای احسان ناصر رئیس هیئت مدیره باشگاه با حمایت مالک باشگاه مراتب امور را اجرایی می‌کند.»

گفتنی است؛ بعد از تکمیل ورزشگاه تازه تاسیس خرم آباد مسئولان سازمان لیگ باید امکانات این ورزشگاه را تایید کنند و سپس مجوز برگزاری بازی های لیگ برتر در آن به خیبر داده می‌شود.