جمعه 30 شهریور 1403

میلان جانشین فونسکا را انتخاب کرد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
میلان جانشین فونسکا را انتخاب کرد

گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که عمر پائولو فونسکا روی نیمکت میلان در حال اتمام است و او جای خود را به مائوریتزیو ساری می دهد.

میلان برای جانشینی فونسکا و انتخاب ساری به جمع بندی نهایی رسیده است. انتخاب این مربی می تواند روی سرنوشت آلوارو موراتا نیز تاثیرگذار باشد.

وضعیت پائولو فونسکا هر روز پیچیده تر می شود. شکست خانگی مقابل لیورپول برای این مربی پرتغالی گران تمام شد و انتقادات از او اوج گرفت. فشارها به قدری زیاد شده که اگر پایان دربی یکشنبه با شکستی دیگر همراه شود، برکناری فونسکا قطعی خواهد بود.

میلان 6 بار متوالی به همشهری خود باخته و اگر نشانه های مهمی از زندگی در روز دربی نشان ندهد، اخراج مرد پرتغالی پس از تنها 5 بازی (در 4 بازی اول یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته) قطعی می شود. هرچند دیروز نام ادین ترزیچ برای جانشینی فونسکا منتشر شد، اما امروزگاتزتا دلو اسپورت اطمینان داد که مائوریتزیو ساری اولین نام مورد بحث در هیئت مدیره میلان است. یک مربی مطرح با سابقه کار در یوونتوس، ناپولی، چلسی و لاتزیو که با اولی فاتح اسکودتو نیز شده است.

انتخاب ساری شاید به ضرر موراتا هم تمام شود. این دو 6 ماه در چلسی باهم کار کردند و مهاجم اسپانیایی در نیم فصل راهی اتلتیکو شد. همان زمان شایعات اختلاف بین موراتا و ساری مطرح شده بود.

از میان اخبار

شکست سنگین علیرضا بیرانوند در پرونده پرسپولیس؟

توضیح لهستانی‌ها درباره نفروختن علی قلی‌زاده به پرسپولیس

علیرضا فغانی داور عجیب‌ترین بازی لیگ نخبگان آسیا

(عکس) جایگاه عجیب پرسپولیس در آسیا؛ یکه‌تازی استقلال