یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

میلان در تابستان یک بمب منفجر می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میلان در تابستان یک بمب منفجر می‌کند!

پائولو اسکارونی، رئیس میلان، ادعا کرد که در صورت رخ دادن اتفاقاتی، این باشگاه در تابستان آینده یک بازیکن بزرگ جذب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع سهامداران میلان صورت مالی فصل 23-2022 را منتشر کرد و طبق این اطلاعات، برای اولین بار در 17 سال گذشته، این باشگاه به سود خالص رسیده است.

پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه روز دوشنبه صحبت کرد و تا حدی برنامه‌های باشگاه برای آینده را توضیح داد.

«وقتی در ژوئیه 2018 به باشگاه آمدم، وضعیت افتضاح بود. شرایط مالی یک فاجعه در تاریخ باشگاه بود و نتایج ورزشی هم متوسط بودند. از آن زمان مسیری را شروع کردیم که ما را به لیگ قهرمانان رساند و توانستیم اسکودتو را به دست آوریم. امروز ما رسیدن به سود خالص را جشن می‌گیریم و برای آینده و انجام کارهای بزرگ آماده می‌شویم.

درآمد ما دو برابر شده و به 400 میلیون یورو رسیده است. ما در همه بخش‌ها پیشرفت کرده و تیمی رقابتی با آینده‌ای روشن ساخته‌ایم. روند کلی باشگاه بسیار مثبت است و روزهای روشنی هم در انتظارمان است.»

در ادامه از اسکارونی پرسیده شد که آیا این نتایج مالی به میلان کمک می‌کند تا یک خرید تابستانی بزرگ در سال 2024 داشته باشد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم اینطور باشد. می‌دانید که نتایج ورزشی بر نتایج مالی تأثیر می‌گذارد. اگر میلان در لیگ قهرمانان این فصل خوب ظاهر شود و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کند، با درآمدهای این دو دستاورد پایدارتر خواهیم بود. در آن شرایط، ما می‌توانیم به بازار به گونه‌ای متفاوت نگاه کنیم. در این صورت می‌توانیم بازیکنان قوی‌تر و بزرگتری را جذب کنیم و در بازار فعال باشیم.»

در پایان از رئیس میلان پرسیده شد که آیا زلاتان ابراهیموویچ در آینده نزدیک در پست‌های مدیریتی میلان حضور خواهد داشت یا خیر؟

«این سوالی است که باید از او بپرسید. ما ثابت کرده‌ایم که در دسترس هستیم. و از این اتفاق استقبال می‌کنیم. او دوست ماست، بنابراین درهای باشگاه به روی او باز است. زلاتان باید تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. ظاهراً او در حال گذراندن یک دوره استراحت و فکر بر روی قدم‌های آینده است. برای او مهم است که یک تصمیم درست، چه از نظر فنی چه شخصی بگیرد.»

میلان در تابستان یک بمب منفجر می‌کند! 2