دوشنبه 2 مهر 1403

میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد

میلان در هفته سی و سوم سری آ در سن‌سیرو میزبان کرمونزه بود و در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در خانه‌اش سن‌سیرو میزبان تیم قعر جدولی کرمونزه بود و در هفته سی و سوم سری آ به مصاف این تیم رفت. میلان ابتدا با گلی که از اوکرکه دریافت کرد از حریف عقب افتاد اما گل تساوی را جونیور ماسیاس در دقیقه 93 به ثمر رساند تا تیم استفانو پیولی با یک امتیاز به این بازی پایان دهد.

میلان در سن‌سیرو در حالی بازی با حریفش را آغاز کرد که در صورت پیروزی می‌تواند با اینتر هم‌امتیاز شود و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم جدول سری آ قرار خواهد گرفت. به همین علت بود که این بازی در تلاش تیم پیولی برای کسب سهمیه اهمیت بالایی داشت.

میلان که در خانه‌اش به میدان رفته بود بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 11 توپ را وارد دروازه کرمونزه کرد، اما این گل توسط تیم داوری مردود شد تا بازی دو تیم جنجالی آغاز شود. الکسیس ساله‌ماکرز، وینگر بلژیکی میلان، برای رسیدن به پاسی که از بالای سر مدافعان کرمونزه ارسال شده بود استارت زد و با ضربه‌ای ساده توپ را به تور دروازه این تیم چسباند. اما خوشحالی میلانی‌ها کوتاه بود، چرا که بازیکنان روسونری متوجه شدند صحنه گل توسط VAR در حال بررسی است. این بررسی چندان طولانی نبود و چند ثانیه بعد داور که از طریق هدفون به نظر اتاق داوری ویدیویی گوش می‌داد در سوت خود دمید و اعلام کرد بازیکن میلان در آفساید بوده و توپ باید در اختیار کرمونزه قرار بگیرد. ساله‌ماکرز نتوانسته بود برای رسیدن به توپ ارسالی پی‌یر کالولوی فرانسوی زمان‌بندی درستی داشته باشد.

میلان در ادامه فرصت دیگری به دست آورد اما دیووک اوریگی که در جناح چپ فرصت را برای شوتزنی مناسب دید شانس خود را امتحان کرد اما کارنه‌سکی، دروازه‌بان کرمونزه، با شیرجه موفق شد توپ را راهی کرنر کند.

یکی دیگر از فرصتهای خوب میلان در نیمه اول در اختیار دکتلر قرار گرفت. او با یورش به سمت دروازه می‌خواست دروازه‌بان را هم از پیش رو بردارد اما کارنه‌سکی با خروج به موقع از دروازه‌اش مانع از ادامه حرکت ستاره میلان شد.

در دقیقه 44 سانتر ساله‌ماکرز به اوریگی رسید اما سرعت ارسال او برای استفاده اوریگی بیش از اندازه لازم بود و ضربه سر او نتوانست راهی به درون دروازه پیدا کند.

در نیمه اول کرمونزه با دفاع متراکم مقابل میلان به خوبی ایستادگی کرد و روسونری هم فاقد اثرگذاری کافی برای عبور از خطوط دفاعی فشرده حریف بود تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم میلان خیلی زود بهترین موقعیت خود را به دست آورد. حرکت میلانی‌ها از میانه زمین آغاز شد و پاس خوب ساله‌ماکرز در موقعیتی ایده‌آل به براهیم دیاز رسید اما ضربه سر او بی‌دقت بود و بیرون رفت.

فرصت خوب بعدی اما در اختیار کرمونزه قرار گرفت. آفنا جیان وارد محوطه جریمه میلان شد و پاسی به صورت چیپ برای والری فرستاد اما ضربه سر او از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 77 کرمونزه به گل رسید تا روسونری را در خانه‌اش شوکه کند. توپ بلند ارسالی گالدامس در اختیار اوکرکه قرار گرفت و او با یک حرکت تکنیکی تماشایی چرخید و دو مدافع میلان، تیاو و کالولو را محو کرد تا با شوتی دقیق مانیان را هم تسلیم کرده و کرمونزه را پیش بیندازد. اوکرکه در دقیقه 56 به عنوان بازیکن تعویضی برای کرمونزه وارد زمین شده بود.

درحالیکه میلان بعد از دریافت گل به شدت حملات خود افزوده بود لیائو یک فرصت خوب را از دست داد. میلان صاحب کرنر شد و بازیکنان کرمونزه ضربه سر تیاو را دفع کردند تا کرنر تکرار شود. ارسال دوم میلان با دخالت ماسیاس به لیائو رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه اصابت کرد تا این فرصت از دست برود.

اما این پایان کار نبود و در وقتهای تلف‌شده و در دقیقه 90+3 جونیور مسیاس موفق شد گل تساوی را برای روسونری به ثمر برساند تا مانع از شکستی در بدترین زمان ممکن در رقابت برای کسب سهمیه بشود. ماسیاس، وینگر راست برزیلی، که در دقیقه 75 به جای ساله‌ماکرز وارد زمین شده بود پشت یک ضربه آزاد ایستاد. شوت او به یکی از مدافعان کرمونزه برخورد کرد و تغییر جهت توپ دروازه‌بان این تیم را خلع‌سلاح کرد تا میلان در واپسین لحظات به بازی برگردد.

در دقیقه 90+6 شارل پیکل، وینگر سوئیسی کرمونزه، به دلیل حرکت غیر ورزشی و ضربه زدن به صورت تونالی با کارت قرمز مستقیم مواجه و از زمین اخراج شد.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. میلان در پایان هفته سی و سوم 58 امتیازی شد و حالا در رتبه ششم جدول قرار دارد. روسونری با اینتر که در رتبه چهارم قرار گرفته 2 امتیاز فاصله دارد و همچنان امیدهایش برای کسب سهمیه زنده است.

میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد 2
میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد 3
میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد 4
میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد 5
میلان 1-1 کرمونزه: روسونری به سهمیه نزدیک نشد 6