پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

میلیتائو تمرین نکرد / رئال مدافعش را برای لیگ قهرمانان از دست داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میلیتائو تمرین نکرد / رئال مدافعش را برای لیگ قهرمانان از دست داد

مارکا نوشت، ادر میلیتائو در تمرین گروهی امروز رئال قبل از بازی با اشتوتگارت غایب بود و احتمالا بازی فردا را از دست می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید آخرین جلسه تمرینی قبل از اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت را به پایان رساند. خبر خوب برای هواداران و کادر فنی رئال اینکه، جود بلینگام و شوآمنی با گروه تمرین کردند اما ادر میلیتائو که در بازی مقابل رئال سوسیداد، مصدوم شده بود، انفرادی تمرین کرد.

رئال وارد یک مقطع فشرده و شلوغ از فصل شده و به تک تک بازیکنانش نیاز دارد ولی به نظر نمی رسد میلیتائو بتواند در بازی فردا حضور داشته باشد.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی با سوسیداد گفته بود: «مشکل او خیلی جدی نیست ولی فکر می کنم در بازی های بعدی باید در پست دفاع میانی تغییراتی داشته باشیم و از سیستم چرخشی استفاده کنم. امشب در خط میانی غایبان زیادی داشتیم و مجبور بودیم از هر بازیکنی که در دسترس بود، استفاده کنیم.»

اگر میلیتائو به بازی فردا نرسد، احتمالا اورلین شوامنی زوج رودیگر در دفاع میانی خواهد شد. میلیتائو تا اینجای فصل 540 دقیقه برای رئال به میدان رفته و با مصدومیت اخیر نیاز مبرم به استراحت دارد.

میلیتائو تمرین نکرد / رئال مدافعش را برای لیگ قهرمانان از دست داد 2