جمعه 30 شهریور 1403

میکل مرینو توپچی جدید میکل آرتتا / قطعی: قهرمان اروپا آرسنالی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میکل مرینو توپچی جدید میکل آرتتا / قطعی: قهرمان اروپا آرسنالی شد

آرسنال برای جذب میکل مرینو از رئال سوسیداد با باشگاه اسپانیایی به توافق قطعی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تلاشهای آرسنال بالاخره به ثمر رسید و توپچی‌ها موفق شدند با رئال سوسیداد برای جذب میکل مرینو به خدمت بگیرند. این هافبک اسپانیایی که اخیرا با تیم ملی کشورش قهرمان اروپا شده با قراردادی 33.5 میلیون یورویی بعلاوه 5 میلیون یورو پاداشهای عملکردی راهی لندن می‌شود.

انتظار می‌رود میکل مرینو با آرسنال قراردادی چهار ساله امضا کند که بند تمدید خودکار یک ساله در آن وجود خواهد داشت. مرینو با رئال سوسیداد تا تابستان آینده قرارداد داشت و آرسنال از بعد از یورو 2024 مذاکره با سوسیداد را آغاز کرده بود.

میکل مرینو سومین خرید تابستانی میکل آرتتا خواهد بود. در شروع تابستان توپچی‌ها قرارداد قرضی داوید رایا از برنتفورد را دائمی کردند و سپس ریکاردو کالافیوری را از بولونیا به خدمت گرفتند.

مرینو محصول آکادمی باشگاه اوساسونا است. او با لیگ برتر ناآشنا نیست و سابقه بازی در دورتموند و سپس نیوکسل یونایتد را دارد. او در تابستان 2018 به سوسیداد پیوست و تا امروز برای این تیم 242 بازی انجام داده، 27 گل به ثمر رسانده و 30 پاس گل داده است.

میکل مرینو برای تیم ملی اسپانیا در 28 مسابقه دو گل به ثمر رسانده است. او در یورو 2024 در هر هفت بازی لاروخا در زمین حاضر بود.

میکل مرینو توپچی جدید میکل آرتتا / قطعی: قهرمان اروپا آرسنالی شد 2