چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

می‌خواهم با بارسا تمدید کنم و در حال مذاکره‌ام / آرائوخو: اتفاقی است که افتاده، رسوایی قرن که نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
می‌خواهم با بارسا تمدید کنم و در حال مذاکره‌ام / آرائوخو: اتفاقی است که افتاده، رسوایی قرن که نیست!

رونالد آرائوخو می‌گوید اشتباه منجر به اخراجش مقابل پی‌اس‌جی تنها دلیل باخت بارسا نبوده و نباید بیش از حد بزرگ شود.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت دو روز از شکست تلخ بارسلونا در خانه، مقابل پاری سن ژرمن، و حذف از لیگ قهرمانان اروپا دل هواداران با رونالد آرائوخو هنوز صاف نشده است.

آرائوخو با خطایی که اکثر کارشناسان و هواداران آن را غیر لازم می‌دانند با کارت زرد مستقیم مواجه شد و بارسا را ده نفره کرد. شاگردان ژاوی در غیاب او بازی را 4-1 باختند.

با اینحال آرائوخو که امروز در مراسم رونمایی از چاپ نوزدهم کتاب Relats Solidaris شرکت کرده بود گفت که خودش را مسئول باخت بارسا نمی‌داند. او گفت آنچه اتفاق افتاده رسوایی قرن نبوده. مدافع اروگوئه‌ای خاطرنشان کرد که مدیون هواداران بارسا است و مذاکره برای تمدید قراردادش را آغاز کرده است.

آرائوخو صحبت‌هایش را درباره حذف تلخ بارسلونا از چمپیونزلیگ شروع کرده و گفت:" مثل همه بارسایی‌ها ناراحتم. می‌خواستیم صعود کنیم و صعود در دست‌مان بود. اتفاقی که برای من افتاد شانسی بود، پنجاه پنجاه. داور ممکن بود سوت بزند یا نزند ولی اگر می‌خواست سوت بزند باید اخراج هم می‌کرد".

مدافع اروگوئه‌ای در پاسخ به اینکه با اخراج شدن زودهنگام عامل شکست بارسا بوده گفت:" خودم را مسئول نمی‌دانم ولی اتفاقی که افتاد روی بازی تاثیر گذاشت چون تیم 10 نفره شد. ولی در جریان بازی خیلی اتفاق‌ها می‌افتد. من سپاسگزار و مدیون تیم هستم که پیامهای حمایت‌آمیز فرستادند و هوادارانی که بعد از اخراجم سرود اروگوئه‌ای می‌خواندند. بارسایی‌ها همیشه حامی من بودند و از محبت‌شان محرومم نکردند".

آرائوخو درباره موضوعی که مدت‌ها است ذهن هواداران بارسا را درگیر کرده یعنی شایعات ضد و نقیض درباره تمدید قراردادش هم صحبت کرد و گفت:" تمدید قرارداد؟ خب، اول اینکه من از بازیکن بارسا بودن خیلی راضی و خوشحالم. خبری که می‌توانم بدهم این است که مدیر برنامه‌هایم مذاکره با باشاه را شروع کرده و هدف‌مان این است که تمدید کنیم".

خبرنگاری بار دیگر از آرائوخو درباره اخراج شدن مقابل پی‌ا‌س‌جی پرسید و خطاب به او گفت:"اشتباهی که باعث شد کارت قرمز بگیری را چطور تصویف می‌کنی". مدافع اروگوئه‌ای که مشخص بود تمایلی برای ادامه صحبت درباره آن ماجرا ندارد پاسخ جالبی داد و گفت:" هر چه باشد، رسوایی قرن که نیست".

می‌خواهم با بارسا تمدید کنم و در حال مذاکره‌ام / آرائوخو: اتفاقی است که افتاده، رسوایی قرن که نیست! 2
می‌خواهم با بارسا تمدید کنم و در حال مذاکره‌ام / آرائوخو: اتفاقی است که افتاده، رسوایی قرن که نیست! 3