یک‌شنبه 1 مهر 1403

می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم / کورتوا تکلیف آینده‌اش را روشن کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم / کورتوا تکلیف آینده‌اش را روشن کرد

تیبو کورتوا قصد دارد سال های بیشتری در رئال باشد و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، که از سال 2018 در این تیم حضور دارد در فصل جدید نیز وظیفه حراست از دروازه کهکشانی ها را به عهده خواهد داشت. او در گفت و گو جدید خود تاکید کرد که ستاره های خط حمله رئال می توانند جای خالی کریم بنزما را پر کنند.

کورتوا که کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از قدیمی های رئال است، در مورد جدایی کریم بنزما و جای خالی او در جمع رئالی‌ها گفت: "ما در این پست بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، رودریگو و خوسلو را داریم. به نظرم کل تیم باید برای پر کردن جای خالی بنزما تلاش کنند و به بازیکنانی مثل فده والورده که فصل گذشته کم بازی کرد شانس بازی بیشتری به وجود بیاید. مهاجمان ما در فصل جدید باید بیشتر از همیشه گل بزنند اگرچه لازم نیست تمام بازی ها را 3-0 یا 4-0 ببریم."

او ضمن دفاع از عملکرد فصل گذشته رئال تاکید کرد که امسال قرار است نتایج بهتری کسب شود: "می خواهیم عملکرد فصل گذشته را بهتر کنیم. البته فکر نمی کنم سال بدی پشت سر گذاشته باشیم. بلافاصله در شروع فصل توانسته بودیم سوپرجام اروپا را کسب کنیم و عملکرد خوبی هم در لیگ داشتیم اما بعد از جام جهانی نتوانستیم این عملکرد خوب را تداوم ببخشیم. در سوپرکاپ به بارسا باختیم و بسیاری از بازی های مهم دیگر را واگذار کردیم."

دروازه بان 31 ساله رئال مادرید در مورد آینده خود گفت: "همه می دانند که من از حضور در رئال مادرید راضی هستم و می خواهم همین جا بازنشسته شوم. من سعی می کنم تا به خوبی از خودم مراقبت کنم و مثل مودریچ که در 38 سالگی برای رئال بازی می کند، سال های زیادی در این تیم حضور داشته باشم."

می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم / کورتوا تکلیف آینده‌اش را روشن کرد 2