چهارشنبه 4 مهر 1403

می دانیم چطور اتلتیکو را ببریم / نمی‌گذاریم رئال یک شب هم راحت بخوابد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
می دانیم چطور اتلتیکو را ببریم / نمی‌گذاریم رئال یک شب هم راحت بخوابد!

رافینیا می گوید بلندند چطور اتلتیکو را شکست دهند و وعده داد بارسا در رقابت قهرمانی با رئال خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا امشب به نقطه جوش خواهد رسید. اتلتیکو در زمین خود میزبان بارسلوناست و با توجه به برد بیلبائو و یک پله سقوط تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه، میزبان محکوم به پیروزی برابر بارسلوناست تا هم به رتبه چهارم برگردد و هم فاصله با بارسا را به سه امتیاز برگرداند اما این بازی برای آبی و اناری ها نیز اهمیت فراوانی دارد.

خیرونا دیروز باخت و بارسا اگر امشب در متروپولیتانو پیروز شود، به رتبه دوم می رسد و فاصله با رئال را به هشت امتیاز بر می گرداند. رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، با خوشبینی به این بازی نگاه می کند.

او به موندودپورتیوو گفت: «در شرایط خوبی هستیم و بعد از پیروزی برابر ناپولی اعتماد به نفس تیم بالا رفته است. می دانیم در زمینی دشوار و برابر حریفی پیچیده باید بازی کنیم. تیمی که برای رتبه های بالای جدول می جنگد. هواداران اتلتیکو نیز پرشور هستند و بسیار به تیم مقابل فشار می آورند ولی ما به خودمان ایمان داریم و می دانیم چطور باید اتلتیکو را شکست داد.»

رافینیا ادامه داد: «ما کیفیت و توانایی لازم برای پیروزی در هر ورزشگاهی را داریم. بردن اتلتیکو حیاتی است تا به رتبه دوم برسیم و اجازه ندهیم رئال مادرید خیالش از قهرمانی آسوده شود. ما می خواهیم تا جایی که ممکن است برای قهرمانی با رئال مبارزه کنیم و این سطح از اطمینان باید تا پایان فصل حفظ شود. لازمه آن پیروزی در متروپولیتانو است.»

می دانیم چطور اتلتیکو را ببریم / نمی‌گذاریم رئال یک شب هم راحت بخوابد! 2