شنبه 29 اردیبهشت 1403

ناراحتیم ولی فعلا تصمیم نمی‌گیریم / یوونتوس از پوگبا حمایت تمام‌عیار نمی‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناراحتیم ولی فعلا تصمیم نمی‌گیریم / یوونتوس از پوگبا حمایت تمام‌عیار نمی‌کند!

مدیر باشگاه یوونتوس درباره مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا صحبت کرده و می‌گوید باشگاه بعد از مشخص شدن نتایج نهایی تستها در گفتگو با مدیر برنامه‌های این بازیکن تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا همه نگاه‌ها به این ستاره فرانسوی یوونتوس دوخته شده است. هوادارن ستاره فرانسوی منتظرند ببینند باشگاه او آیا پشت ستاره‌اش خواهد ایستاد و از ادعای بی‌گناهی او حمایت خواهد کرد؟

جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، امروز در یک مصاحبه با لحنی دیپلماتیک درباره پوگبا و اتهام دوپینگ او صحبت کرده و اشاره کرد یوونتوس منتظر نتیجه نهایی بررسی‌ها خواهد ماند و در نهایت بعد از مذاکره به مدیر برنامه‌های پوگبا درباره او تصمیم خواهد گرفت.

جونتولی در پاسخ به پرسشی درباره پوگبا و اینکه آینده او چه خواهد شد گفت:" ما با وضعیت ناراحت‌کننده‌ای روبرو هستیم ولی شاهد بوده‌ام که پوگبا و نمایندگانش با تمرکز در تلاش هستند تا دلایل خودشان را به مقامات مسئول ارائه بدهند. ما منتظر نتایج نهایی هستیم و سپس با ایجنت این بازیکن صحبت خواهیم کرد تا تکلیف را بدانیم. تکرار می‌کنم که وضعیت ناخوشایندی است ولی ما منتظر نتایج نهایی هستیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم".

مدیر یوونتوس در پاسخ به دیگر جنجال این روزهای باشگاه یعنی لئوناردو بونوچی گفت:" دوست ندارم درباره این موضوع که یک مساله داخلی باشگاه است در رسانه‌ها صحبت کنم. در این باره صحبتی نداریم. ولی شک نداریم که همیشه به همه بازیکنان و اعضای باشگاه احترام گذاشته‌ایم".

جونتولی که سابقه همکاری با مائورتیزیو ساری، سرمربی حال حاضر لاتزیو، را دارد درباره بازی امروز و مواجهه دوباره با ساری گفت:" من همیشه ساری را تحسین می‌کنم. ما سالهای درخشانی را کنار هم گذراندیم. ولی در حال حاضر فکر و ذکر من یوونتوس است. من اینجا با سرمربی یووه و همه کادر فنی رابطه‌ای عالی دارم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم و باید به آن فکر کنم این است".

ناراحتیم ولی فعلا تصمیم نمی‌گیریم / یوونتوس از پوگبا حمایت تمام‌عیار نمی‌کند! 2