چهارشنبه 18 مهر 1403

ناراحتی در اردوی فرانسه: کاپیتانی حق شوآمنی نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناراحتی در اردوی فرانسه: کاپیتانی حق شوآمنی نبود

مایک مانیان، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، از انتخاب اورلین شوآمنی به عنوان کاپیتان جدید خروس‌ها ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، عدم دعوت کیلیان امباپه به اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه موجب شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره کاپیتان این تیم مطرح شود.

پس از خداحافظی آنتوان گریزمان از تیم ملی، بازوبند کاپیتانی بدون شک در اختیار امباپه بود اما غیبت مهاجم رئال مادرید موجب شد تا دیدیه دشان در این مورد تصمیم گیری کند.

با وجود اینکه تئو هرناندز، اورلین شوآمنی، مایک مانیان و ابراهیما کوناته گزینه‌های احتمالی برای در اختیار گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه بودند، این امتیاز بزرگ به هافبک رئال مادرید رسید.

او اولین بار در تاریخ اول سپتامبر 2021 پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد و حالا در فاصله سه سال بعد، این فرصت را دارد که به عنوان کاپیتان این تیم در زمین حضور پیدا کند.

با این حال انتخاب شوآمنی بدون حاشیه نبوده و بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی همه بازیکنان از معرفی کاپیتان جدید تیمشان خوشحال نیستند.

رادیو مونت کارلو و لوپاریزین مدعی شدند که مانیان خودش را شایسته دریافت بازوبند کاپیتانی می‌دیده و از انتخاب بازیکن رئال مادرید به شدت عصبانی و ناراحت است.

از طرف دیگر روزنامه اکیپ مدعی شده که مانیان به جای عصبانیت از هم تیمی‌اش، خودش را شایسته بازوبند نمی‌داند و اعتقاد ندارد که برای رهبر بودن نیازی به لقب کاپیتان ندارد.

ناراحتی در اردوی فرانسه: کاپیتانی حق شوآمنی نبود 2