شنبه 28 مهر 1403

ناراحتی ستین: بارسلونا پولم را نمی‌دهد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناراحتی ستین: بارسلونا پولم را نمی‌دهد!

کیکه ستین فاش کرد که بارسلونا هنوز طلب او را به صورت کامل پرداخت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در سال 2020 از سوی مدیران باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و فرصت نشستن روی نیمکت بارسا را پیدا کرد اما دوران حضورش در این تیم چندان طولانی نشد و خیلی زود مجبور شد این باشگاه را ترک کند و از سمتش برکنار شد.

این مربی اسپانیایی در ژانویه 2020 به عنوان جانشین ارنستو والورده به بارسا رفت اما انتظارات را برآورده نکرد و شکست سنگین و باورنکردنی 2-8 برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که مدیران بارسا به فکر قطع همکاری با او باشند و حالا او اظهارات جالبی را درباره بدهی بارسا به خودش مطرح کرده است.

ستین در گفتگو با خبرنگاران درباره این که آیا بارسا بالاخره دستمزد و غرامت او را به صورت کامل پرداخت کرد یا خیر اظهار داشت:«بارسلونا هنوز مبلغی که به من بدهکار بود را به صورت کامل پرداخت نکرده است. آنها آخرین قسط پرداختی‌شان را باید در پایان این ماه پرداخت کنند و این یعنی من مبلغی که حقم بود را چهار سال بعد دریافت کردم.»

شرایط مالی بد باشگاه بارسا در چند سال اخیر مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورده و یکی از دلایل اصلی ناکامی این باشگاه در جذب بازیکنان مد نظرش هم بوده است.