سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نارضایتی مردم از روند پیشرفت و اجرای پروژه های شهری یاسوج / شروع ضعیف شورای شهر یاسوج در سال اول

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نارضایتی مردم از روند پیشرفت و اجرای پروژه های شهری یاسوج / شروع ضعیف شورای شهر یاسوج در سال اول

در دور پنجم شواری شهر یاسوج مردم یک " نه " بزرگ به اکثریت اعضای شورای شهر یاسوج دادند، این نه بزرگ مصداق مهمی در رویکردهای مختلف شهری این شورا بود اما رویه شورای جدید همانند زمان گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بیش از سه ماه از فعالیت رسمی شورای ششم شهر یاسوج می گذرد و هر چه به پایان سال نزدیک می شویم سال اول فعالیت این شورا به نیمه نزدیکتر می شود. ناگفته پیداست که مردم در تریبون های مختلف از عملکرد شورا و شهرداری در دوره های مختلف گلایه مند بودند.

در این میان نقدهای زیادی در رسانه های مختلف پیرامون وضعیت شهری پرداخت شده است اما در بسیاری موارد این نقدها بی پاسخ شده است و به کلاف سردرگمی ها و ابهامات ذهنی مردم افزوده شده است.

پروژه های مهم شهری یاسوج که سالیان سال در بوق و کرنا از آنها یاد می شد و شاید به عنوان یک مسکن جهت رفع مشکلات شهری از جمله ترافیک تا چندسال قبل جوابگو بودند این روزها به رکود رفته اند، حتی در آن اوایل چند خبری از روند پیشرفت این پروژه ها منتشر می شد اما در این اواخر در بایکوت خبری هستند.

علاوه بر پروژه های قبلی، شهر یاسوج نیازمند تعریف یا باز تعریف پروژه های جدید در خود است اما متاسفانه پروژه های قبل افزون بر اینکه به اغما رفته اند، خبری از تحول در پروژه های جدید نیز وجود ندارد.

در دور قبل مردم یک " نه " بزرگ به اکثریت اعضای شورای شهر یاسوج دادند، این نه بزرگ مصداق مهمی در رویکردهای مختلف شهری این شورا بود اما رویه شورای جدید همانند زمان گذشته است.

باید به مردم حق داد که مطالبه گری صحیحی داشته باشند و این مطالبه گری منجر به نتایج حسنه در رویکردهای شهری شوند.

نه آن هیاهو و جنجال آفرینی در دوره های قبلی صحیح است، نه این سکوت مطلق رسانه ای که در پیش گرفته شده است، رویکرد معتدل تری باید در پیش گرفته شود.

برخی از اعضای شورای ششم شهر یاسوج صاحب کوله باری از تجریه و اعتماد هستند، و به نظر می رسد نباید اعتماد عمومی مردم را از دست دهند.

دیده بان اصلی اقدامات و رویکردها مردم هستند و باید مرتبا به سراغ آنها رفت و با سامانه های پایشگر نظرات آنها مرتبا اخذ گردد و سرلوحه رویکردهای مدیریت شهری قرار بگیرد.

خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام /

نارضایتی مردم از روند پیشرفت و اجرای پروژه های شهری یاسوج / شروع ضعیف شورای شهر یاسوج در سال اول 2
نارضایتی مردم از روند پیشرفت و اجرای پروژه های شهری یاسوج / شروع ضعیف شورای شهر یاسوج در سال اول 3