چهارشنبه 4 مهر 1403

نامزدهای بازیکن ماه سپتامبر / امباپه و یامال: غولهای جدید آماده دروی جوایز لالیگا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نامزدهای بازیکن ماه سپتامبر / امباپه و یامال: غولهای جدید آماده دروی جوایز لالیگا

نام پنج بازیکن به عنوان نامزدهای بهترین فوتبالیست ماه سپتامبر لالیگا اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا به زودی با رای هواداران بهترین بازیکن ماه سپتامبر این لیگ را معرفی خواهد کرد. امروز در سایت رسمی لیگ نام پنج بازیکن به عنوان نامزدهای این جایزه اعلام شد تا هواداران به آنها رای بدهند.

بلافاصله توجه‌ها به دو ستاره رئال و بارسا جلب شد: کیلیان امباپه و لامین یامال. شکی نیست که رقابت اصلی بین این دو ستاره خواهد بود. در اسپانیا هواداران فوتبال می‌گویند مطرح شدن نام امباپه و یامال که این روزها گل سرسبد دو باشگاه بزرگ اسپانیا هستند آنها را به یاد روزهایی درخشان می‌اندازد: روزهای رقابت تمام‌نشدنی بین لئو مسی و کریستیانو رونالدو برای به دست آوردن همه جوایز ممکن در فوتبال اسپانیا.

علاوه بر امباپه و یامال، سه بازیکن دیگر هم به عنوان نامزدهای بازیکن این ماه معرفی شده‌اند. جووانی لوسلسو از رئال بتیس، کارلوس ویسنته از آلاوس و اینیاکی ویلیامز از اتلتیک بیلبائو.

لامین یامال در ماه سپتامبر تا اینجا چهار بازی انجام داده است. 3 بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان. او در جریان پیروزی 4-1 بارسا مقابل خیرونا دو گل زد، در باخت 2-1 تمیش مقابل موناکو در چمپیونزلیگ هم تک‌گل بازی را زد و در جریان پیروزی 5-1 بارسا مقابل ویارئال یک پاس گل داد تا این ماه را با سه گل و یک پاس گل تمام کند.

کیلیان امباپه در ماه سپتامبر برای رئال پنج بازی انجام داده است. او در جریان پیروزی 2-0 مقابل رئال بتیس هر دو گل تیمش را زد، در جریان پیروزی 2-0 مقابل سوسیداد یک گل زد، در برد 3-1 مقابل اشتوتگارت در لیگ قهرمانان یک گل زد، در جریان برد 2-1 مقابل اسپانیول یک گل زد و یک پاس گل داد و در پیروزی 3-2 مقابل آلاوس هم یک گل به نام او ثبت شد. به این ترتیب امباپه ماه سپتامبر را با 6 گل زده و یک پاس گل به پایان رساند.

نامزدهای بازیکن ماه سپتامبر / امباپه و یامال: غولهای جدید آماده دروی جوایز لالیگا 2