جمعه 5 تیر 1405

نامه حسین انتظامی به محسنی‌اژه‌ای: انتشار رسانه، حق است یا امتیاز؟ / در امر رسانه به قوانین مکمل نیاز داریم

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

منطق حکم می‌کند که انواع رسانه‌ها از یک قانون تبعیت کنند وگرنه بی‌سامانی و تعارض تولید می‌شود. قانون رسانه‌ها بهتر است افتراقی باشد. این ضمنا به معنای اقرار به جایگاه والای رسانه هم هست. یعنی به همان مجوُز که این صنف تنها صنفی است که هیات منصفه دارد، جرایمش هم بهتر است افتراقی باشد.