دوشنبه 2 مهر 1403

ناپولی در نبرد جنجالی یووه را برد / مهم‌ترین بازی ایتالیا تحت تاثیر سوتهای داور!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناپولی در نبرد جنجالی یووه را برد / مهم‌ترین بازی ایتالیا تحت تاثیر سوتهای داور!

ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بین تیم‌های یوونتوس و ناپولی در هفته سی و یکم سری آ با برتری یک بر صفر شاگردان لوچانو اسپالتی به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه برخلاف انتظار بسیار هیجان انگیز و پر موقعیت دنبال نشد و دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه اول کواراتسخلیا در دقیقه 31 یک مرتبه با ضربه سر دروازه ناپولی را تهدید کرد که مرت ضربه او را دفع کرد. اندومبله هم روی پاس لوزانو می‌توانست روی دروازه ناپولی خطرساز شود اما از فرصتش استفاده نکرد و مدافعان حریف این فرصت را از او گرفتند.

ویدئو: 298694

کواراتسخلیا به دلیل برخورد با گاتی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد. او در دقیقه 34 پس از مداوا توسط پزشکان کنار زمین به جریان مسابقه اضافه شد.

در نیمه دوم ناپولی با تحت فشار قرار دادن حریف کار را آغاز کرد. حملات روی دروازه یووه بیشتر از تلاش‌های حریف برای تغییر نتیجه بازی بود.

ویکتور اوسیمن دقیقه 70 در محوطه جریمه به توپ رسید که پس از کمی بازی با توپ، ضربه خطرناکی را به سمت دروازه حریف روانه کرد اما اثر جزئی گاتی روی این ضربه موجب شد تا توپ با فاصله بسیار کم از تیرک دروازه به بیرون برود و ضربه کرنر برای ناپولی اعلام شود.

اوسیمن در نیمه دوم بازیکن قابل توجه ناپولی بود. شانس اول گلزنی ناپلی‌ها ژیلینسکی را پس از فرار بین مدافعان سرضرب به سمت دروازه یووه فرستاد که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از خطای میلیک روی لووتکا، توپ در اختیار بازیکنان یووه قرار گرفت. در دقیقه 84 ارسال از زمین خودی توسط لوکاتلی به آنخل دیماریا در نزدیکی مدافعان ناپولی رسید. او پس از چند قدم با پیشروی در محوطه جریمه مدافع ناپولی را دربیل زد و به سمت دروازه ضربه زد که به دنبال برخورد با مدافع حریف به گل تبدیل شد. این گل با VAR رد شد و ضربه خطا به سود ناپولی نزدیکی محوطه جریمه یوونتوس اعلام شد.

دقیقه 1+90 خوان کوادرادو در محوطه جریمه ناپولی سرنگون شد که اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. ادامه این صحنه برای یوونتوس پایان خوشی نداشت.

حمله ناپولی به سمت دروازه یووه از سمپ چپ مدافعان روی ارسال الیف الماس با شوت سرضرب جیاکومو راسپادوری همراه شد تا عبور توپ از میان پاهای شزنی به گل ناپولی تبدیل شود.

در پایان 7 دقیقه وقت اضافه مسابقه ناپولی یک بر صفر پیروز شد و 79 امتیازی شد. یوونتوس رده سومی هم 59 امتیازی باقی ماند.

ناپولی در نبرد جنجالی یووه را برد / مهم‌ترین بازی ایتالیا تحت تاثیر سوتهای داور! 2
ناپولی در نبرد جنجالی یووه را برد / مهم‌ترین بازی ایتالیا تحت تاثیر سوتهای داور! 3
ناپولی در نبرد جنجالی یووه را برد / مهم‌ترین بازی ایتالیا تحت تاثیر سوتهای داور! 4