شنبه 29 اردیبهشت 1403

ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی

ناپولی امشب در خانه‌اش مقابل مونزا به تساوی بدون گل رسید. بازی دو تیم جنجالی دنبال شد و سرمربی‌های هر دو تیم در اواخر مسابقه اخراج شدند.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که بعد از شکست مقابل رم امشب در خانه‌اش به مصاف مونزا رفته بود قصد داشت هر طور شده سه امتیاز را به دست بیاورد تا شکست مقابل تیم مورینیو را فراموش کند. ولی بازی دو تیم در استادیوم مارادونا با جنجال گسترده آغاز شد و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

در شروع مسابقه آنگیسا و راسپادوری دو فرصت خوب برای گلزنی و پیش انداختن ناپولی داشتند. ناپولی در نیمه اول و البته در نیمه دوم تیم برتر میدان بود ولی مونزا با ارائه یک بازی بسته نگذاشت شاگردان ماتزاری به گل برسند.

کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی هم در اواخر نیمه اول فرصت گلزنی خوبی داشت که از دست رفت تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

درحالیکه امیر رحمانی، مدافع اهل کوزووی ناپولی و کواراتخسلیا در اوایل نیمه دوم دو فرصت دیگر را برای ناپولی از دست داده بودند بر خلاف جریان بازی یک پنالتی به سود مونزا اعلام شد که می‌توانست همه تلاشهای شاگردان ماتزاری را نقش بر آب کند. ماریو رویی، مدافع پرتغالی این پنالتی را تقدیم مونزا کرد ولی مرت، دروازه‌بان ناپولی، با واکنشی عالی پنالتی ماتئو پسینا را مهار کرد تا ماتزاری و تیمش خیال راحتی بکشند.

در 10 دقیقه پایانی شاهد بالا گرفتن جنجال در کنار خط طولی زمین بودیم. بعد از اعتراض‌های شدید رافائله پالادینو، سرمربی مونزا او در دقیقه 79 از داور کارت زرد گرفت ولی پالادینو آنقدر عصبانی بود که بازیکنان مونزا برای آرام کردنش کار سختی داشتند.

اما نیمکت مونزا تنها نیمکت معترض نبود و ماتزاری دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 81 از داور کارت زرد گرفت. بعد از نشان دادن یک کارت زرد به کواراتسخلیا، سرمربی او از کوره در رفت و همین باعث شد ماتزاری با کارت زرد دوم مواجه شده و از زمین اخراج شود.

این پایان دقایق پرتنش نیمکت‌ها نبود و رافائل پالادینو هم بالاخره آنقدر اعتراض کرد تا داور در دقیقه 90+4 دومین کارت زرد را به او هم نشان بدهد تا سرمربی‌های هر دو تیم در این بازی اخراج شوند.

دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. ناپولی با این تساوی با 28 امتیاز از 18 بازی در رتبه هفتم جدول قرار دارد و مونزا با 22 امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفته است.

ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی 2
ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی 3
ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی 4
ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی 5
ناپولی 0-0 مونزا: بازی جنجالی با اخراج هر دو مربی 6