سه‌شنبه 3 مهر 1403

ناچو هم عالی است اما شوامنی را ترجیح دادم / دلیل کارلتو برای تصمیم جالب: جزئیات کوچک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناچو هم عالی است اما شوامنی را ترجیح دادم / دلیل کارلتو برای تصمیم جالب: جزئیات کوچک!

کارلو آنچلوتی دلیل انتخاب اورلین شوامنی به جای ناچو فرناندز برای قرار گرفتن در خط دفاعی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل منچستر سیتی منتشر شد. در درون دروازه مادریدی‌ها آندری لونین ایستاده و در خط دفاع دنی کارواخال، آنتونیو رودیگر، اورلین شوامنی و فرلاند مندی قرار گرفته‌اند. در خط هافبک فدریکو والورده، ادواردو کاماوینگا، تونی کروس و جود بلینگام ایستاده‌اند و وینیسیوس جونیور و رودریگو هم زوج خط حمله رئالی‌ها را تشکیل داده‌اند.

یکی از چالش‌های کارلو آنچلوتی برای انتخاب این ترکیب، انتخاب زوجی برای رودیگر در خط دفاع بود. با توجه به آمادگی ناچو فرناندز، انتظار می‌رفت که کارلتو این بازیکن را در مقابل خط حمله سیتی قرار دهد اما در تصمیمی جالب او دوباره شوامنی که پست اصلی‌اش هافبک است را در کنار رودیگر قرار داد.

این مربی ایتالیایی دقایقی پیش در مورد این تصمیمش گفت:«ناچو هم در جدال‌های هوایی عالی است اما من به دلیل جزئیات کوچک شوامنی را ترجیح دادم.»

آنچلوتی سپس در مورد احساسش پیش از شروع بازی گفت:«پیش از بازی‌های مهم من همیشه اعتمادبه‌نفس خوبی دارم. به‌نظرم با این بازیکنان عالی و آماده هر چیزی امکان‌پذیر است.»