دوشنبه 16 مهر 1403

ناگلزمان: این همه مصدوم مایه شرمساری است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناگلزمان: این همه مصدوم مایه شرمساری است!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، تغییرات اجباری پرتعداد تیمش نسبت به اردوی قبلی را مایه شرمساری خواند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی آلمان در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا به ترتیب با تیم های بوسنی و هرزگوین و هلند روبرو خواهد شد.

شبیه به خیلی از تیم های دیگر، آلمان ها نیز چند بازیکن اصلی خود از جمله جمال موسیالا و کای هاورتز را به طور موقت و همچنین مارک آندره تراشتگن، نیکلاس ولکروگ و رابین کوخ را به علت مصدومیت طولانی مدت به این زودی ها در اختیار نخواهند داشت.

یولیان ناگلزمان سرمربی ژرمن ها در اولین گفتگوی درمورد شرایط این روزهای تیمش در کمپ تمرینی تیم ملی گفت:" مجبوریم شدیم در مدت زمان کوتاه چند بازیکن را به علت مصدومیت های پیش آمده با نفرات دیگر جایگزین کنیم. با این حال هدفمان تغییری نکرده و یکسان با گذشته است."

همانطور که اشاره شد آلمان در لیگ ملت های اروپا به تریب میهمان بوسنی و سپس میزبان هلند خواهد بود‌. سرمربی جوان تیم ملی آلمان در مورد این بازی‌ها گفت:" ابتدا باید در بازی خارج از خانه مقابل بوسنی به برد برسیم و سپس مقابل هواداران پرشور مان در خانه، سه امتیاز دیدار با هلند را به دست آوریم."

تیم ملی آلمان نسبت به آخرین اردوی خود در تابستان، پنج تغییر اجباری در ترکیب دارد. ناگلزمان درمورد وضعیت مصدومان پرتعداد تیمش افزود:"مایه شرمساری است که باید بدون پنج شش بازیکن که در اردوی قبلی ما حاضر بودند به میدان برویم. اکنون مشتاقانه منتظر دیدن ستاره های جدید در ترکیب تیم ملی هستم.

همانطور که گفتم، باوجود تغییرات زیاد امت هدف ما همواره یکسان بوده و به چیزی جز موفقیت در لیگ ملت های اروپا فکر نمی‌کنیم. قطعا بازیکنان جدید جای خالی نفرات قبلی را پر خواهند کرد."

ناگلزمان: این همه مصدوم مایه شرمساری است! 2