سه‌شنبه 12 تیر 1403

ناگلزمان ریسک می‌کند ولی نه در دفاع وسط / همه لیست آلمان بازی کردند به جز یک نفر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناگلزمان ریسک می‌کند ولی نه در دفاع وسط / همه لیست آلمان بازی کردند به جز یک نفر!

یولیان ناگلزمان در چهار بازی آلمان در یورو تا اینجا از همه بازیکنان فهرست تیم ملی به جز یک نفر استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی آلمان دیشب در جریان پیروزی 2-0 مقابل دانمارک به دو بازیکن دیگر که تا کنون نیمکت‌نشین بودند فرصت داد تا به میدان رفته و بازی در یورو را تجربه کنند.

با به میدان رفتن بنجامین هنریکس و والدمار آنتون حالا از لیست تیم ملی آلمان تا اینجا همه بازیکنان، به جز پست دروازه‌بانی، به میدان رفته‌اند به جز یک بازیکن: روبین کوخ.

ناگلزمان ظاهرا قصد دارد به همه کسانی که با خودش به کمپ تیم ملی آورده این فرصت را بدهد تا بازی در یورو در کارنامه‌شان ثبت شود. او برای مثال در جریان پیروزی 5-1 آلمان مقابل اسکاتلند توماس مولر را به میدان فرستاد و در بازی بعدی در اشتوتگارت هم دنیز اونداو و کریس فوهریش چند دقیقه بازی کردند.

اما روبین کوخ بر خلاف همه هم‌تیمی‌هایش تا حالا وارد زمین نشده است. این دفاع وسط آلمانی پشت آنتونیو رودیگر، یوناتان تا و نیکو شلوتربک مانده و به نظر می‌رسد ناگلزمان در هر پستی حاضر به ریسک کردن باشد در دفاع وسط علاقه‌ای به خطر کردن ندارد.

البته مشخص است که این درباره بازیکنان به جز دروازه بانها صادق بوده چرا که در این چهار بازی مانوئل نویر همه دقایق را در زمین حضور داشته و مارک آندره تراشتگن و اولیور باومن به میدان نرفته‌اند.

ناگلزمان ریسک می‌کند ولی نه در دفاع وسط / همه لیست آلمان بازی کردند به جز یک نفر! 2