جمعه 28 اردیبهشت 1403

نباید فقط منتظر گلزنی دیبالا و لوکاکو باشیم / ده‌روسی: شاید فردا یک نفر دیگر گل صعود را بزند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نباید فقط منتظر گلزنی دیبالا و لوکاکو باشیم / ده‌روسی: شاید فردا یک نفر دیگر گل صعود را بزند

دانیله ده روسی تاکید کرد که فردا برابر فاینورد نباید فقط در انتظار گلزنی دیبالا و روملو لوکاکو باشند و دیگر مهاجمان تیمش را تهییج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده روسی اصرار دارد که رم باید با یا بدون گل پائولو دیبالا و روملو لوکاکو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد. دیبالا در پنج بازی تحت هدایت ده روسی سه گل به ثمر رسانده است، در حالی که لوکاکو در شش بازی دو گل زده است.

هر دو مهاجم فردا در بازی برگشت پی آف لیگ اروپا مقابل فاینورد در ورزشگاه المپیکو به میدان خواهند رفت. بازی رفت در هلند هفته گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ده روسی در نشست خبری امروز خود در مورد دیبالا و لوکاکو گفت: «فکر می کنم عملکرد بازیکنان باید فراتر از اهدافشان ارزیابی شود. آنها متناسب با سبک بازی من هستند و من از آنها راضی‌ام. ما باید با یا بدون گل های دیبالا و لوکاکو صعود کنیم. جدا از بازی فردا، هر تیمی به همه بازیکنانش نیاز دارد. آنها بازی خواهند کرد و برای ما مهم خواهند بود. مردم همیشه از آنها انتظار حرکت های ویژه دارند و من فقط می خواهم رم صعود کند. آنها فقط باید کار همیشگی را انجام دهند و شاید بازیکنان دیگری گل ها را به ثمر برساند.»

از ده روسی همچنین پرسیده شد که آیا فردا انتظاری متفاوت از فاینورد دارد یا خیر و گفت: «اگر آنها آن دو یا سه بازیکنی را که بازی رفت نداشتند، ریکاوری کنند، مطمئناً کیفیت بیشتری خواهند داشت. هیچ فاصله ای بین دو تیم وجود ندارد. فکر نمی‌کنم دیدن بازی مشابه بازی اول عجیب باشد.»

پر شدن ظرفیت ورزشگاه: «این مسئله مهمی است و یک مسئولیت اضافی برای ما تا حتما برنده شویم.»

اندیکا پس از بازگشت از جام ملت های آفریقا در دسترس خواهد بود و همین امر در مورد کریس اسمالینگ نیز صادق است، که یکشنبه در پیروزی 3-0 مقابل فروزینونه به زمین بازگشت. مدافع سابق منچستریونایتد از ماه سپتامبر دور از میادین بود: «اندیکا خوب است اما از زمان بازگشت فقط یک بار به دلیل آنفولانزا تمرین کرده است. او کاملا آماده نخواهد بود، اما روی نیمکت می نشیند و به ما کمک خواهد کرد. در مورد اسمالینگ، تنها هدف من این بود که او را وادار کنم چند دقیقه بازی کند و اینکه من نیاز به یک تغییر دفاعی داشتم. او در دوران حرفه ای خود در دفاع سه و چهار نفره بازی کرده است و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد.»

نباید فقط منتظر گلزنی دیبالا و لوکاکو باشیم / ده‌روسی: شاید فردا یک نفر دیگر گل صعود را بزند 2