سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

نبرد قهرمانی و بقا؛ / گزارش زنده: صنعت نفت 0 - سپاهان 0

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نبرد قهرمانی و بقا؛ / گزارش زنده: صنعت نفت 0 - سپاهان 0

مصاف دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان دیداری برای قهرمانی و بقا است. یک سو مورایس و یک سو کمالوند.

به گزارش ورزش‌سه، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به این مسابقه گذاشته اند. صنعت نفت که میزبان مسابقه به شمار می‌رود اصلاً شرایط خوبی در رتبه‌های پایین جدول رده‌بندی ندارد و در سوی دیگر سپاهان به دنبال قهوهرمانی است و اگر می‌خواهد به این مهم دست پیدا کند باید در این مسابقه پیروز شود. این مصرف را می‌توان یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل دانست. با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش‌سه باشید.

ترکیب صنعت‌نفت

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی، حسین شنانی و یوسف کی‌شمس سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی, فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس

حاشیه:

سپاهان در این مسابقه پیام نیازمند، رضا شکاری و آریا یوسفی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ژوز مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل دریافت دو کارت زرد در مصاف با تراکتور و گل گهر از حضور روی نیمکت در این مسابقه محروم است.

دیدار رفت دو تیم یکی از جذاب‌ترین و خوفناک‌ترین نمایش‌های سپاهان با مورایس بود که با پیروزی چهار بر یک در ورزشگاه نقش جهان تمام شد. آل‌کثیر مهاجم سپاهان در این مسابقه دبل کرد.

نبرد قهرمانی و بقا؛ / گزارش زنده: صنعت نفت 0 - سپاهان 0 2
نبرد قهرمانی و بقا؛ / گزارش زنده: صنعت نفت 0 - سپاهان 0 3
نبرد قهرمانی و بقا؛ / گزارش زنده: صنعت نفت 0 - سپاهان 0 4