دوشنبه 9 مهر 1403

نبود یک بازیکن تغییر زیادی در ما ایجاد نمی‌کند / حکیمی: همه دنیا از بازی با پی‌اس‌جی می‌ترسد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نبود یک بازیکن تغییر زیادی در ما ایجاد نمی‌کند / حکیمی: همه دنیا از بازی با پی‌اس‌جی می‌ترسد

اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، در نشست خبری بازی با آرسنال گفت پاری سن ژرمن نه از تیم آرتتا و نه از هیچ تیمی دیگری هراس ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن فردا در لندن به مصاف آرسنال می‌رود امروز همه نگاه‌ها به حذف نام عثمان دمبله از فهرست این تیم فرانسوی دوخته شد.

اشرف حکیمی که به همراه لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با آرسنال شرکت کرده بود این موضوع را در حیطه مسئولیت مربی دانست ولی گفت که پاری سن ژرمن گزینه‌های زیادی دارد و غیبت یک بازیکن تاثیر زیادی روی این تیم نخواهد داشت.

*پی‌اس‌جی امسال تیمی بهتر از سال گذشته است قبل از هر چیز می‌خوهم از لوئیس انریکه تشکر کنم. او در مدتی که هدایت تیم را بر عهده دارد دیدگاه من نسبت به فوتبال را تغییر داده و باعث شده بازیکن بهتری بشوم. او با ایجاد اتحاد مستحکم بین بازیکن‌ها کاری کرده که پی‌اس‌جی تیم متفاوتی بشود. ارتباط و اتحادی که بین ما وجود دارد خیلی مهم است. ما امسال در مسیری حرکت می‌کنیم که بهتر از فصل گذشته است.

*قطعا برای سه امتیاز به لندن آمده‌ایم بازی با آرسنال برای ما خیلی مهم است. سه امتیاز خیلی خیلی مهم. ما با اشتیاق کامل به لندن آمده‌ایم و هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم و به خانه برگردیم.

*در غیاب عثمان دمبله برنامه بازی شما چه تغییری خواهد کرد؟ من واقعا نمی‌دانم که قرار است بدون عثمان چطور بازی کنیم. این حیطه تصمیم‌گیری مربی است. ولی اینکه او بازی کند یا نه مهم نیست چرا که ما در تیم‌مان گزینه‌های زیادی داریم. مهمترین مساله این است که تیم خوب کار کند و نتیجه بگیرد. وقتی این را داشته باشیم هر بازیکنی که وارد زمین بشود برای موفقیت تیم حداکثر تلاش را می‌کند.

*آرسنال حریف سختی است ولی ما هم حریف سختی هستیم آرسنال حریف سختی است و فردا هر دو طرف بازی زیبایی به نمایش خواهند گذاشت. ما آماده‌ایم و جزئیات تفاوتی نخواهد کرد. در این رقابت یعنی چمپیونزلیگ تک‌تک مسابقات پرفشار هستند و فردا هم برای ما و البته برای آنها بازی سختی است. حالا وقت خوبی است که شخصیت خودمان را نشان بدهیم.

*از آرسنال آماده میکل آرتتا نمی‌ترسید؟ نه. اتفاق پی‌اس‌جی تیمی است که همه در اروپا و در سراسر دنیا برایش احترام زیادی قائلند. در واقع هیچ تیمی نیست که بخواهد مقابل ما بازی کند. از هر حریفی بپرسید به شما می‌گوید که شکست دادن ما چقدر سخت است.

نبود یک بازیکن تغییر زیادی در ما ایجاد نمی‌کند / حکیمی: همه دنیا از بازی با پی‌اس‌جی می‌ترسد 2