شنبه 1 اردیبهشت 1403

نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می‌شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می‌شود

نتایج اولیه سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی تا آخر وقت امروز شنبه 27 فروردین ماه 1401 اعلام می شود.

به گزارش ایسنا، نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز 27 فروردین ماه 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود و داوطلبانی که حدنصاب کافی را دریافت کرده اند می توانند در فرصت اعلام شده رشته محل های خود را انتخاب کنند.

آزمون کتبی سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 و آزمون های شفاهی نیز در روزهای بعد از آن برگزار شد.

نحوه پذیرش

در این دوره از آزمون کلیه شرکت کنندگان اعم از مشمولین استفاده از مزایای سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مشمولین پذیرش براساس شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و نیز سایر متقاضیان پذیرش به صورت آزاد که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب حدنصاب حداقل 60 درصد نمره تراز شده آزمون مربوطه شده اند و با شرکت در آزمون شفاهی برابر ظرفیت از بالاترین نمره کل تراز شده با رعایت کلیه مقررات آزمون و نیز مندرجات این دستورالعمل مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

جهت شرکت در مراحل پذیرش، هر داوطلب عالاوه بر کسب حد نصاب 60 درصد نمره تراز شده مرحله کتبی، ملزم به کسب 60 درصد نمره کل تراز شده آزمون نیز هستند.

نمره مکتسبه در مرحله شفاهی، صرفا در صورت کسب حدنصاب حداقل 60 درصد نمره تراز شده داوطلب در مرحله کتبی قابل محاسبه خواهد بود.

به گزارش مفدا، متقاضیان تحصیل در رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی براساس نمره کل تراز شده مکتسبه داوطلبان آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل تراز شده (براساس دوسوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) صورت می گیرد.

انتهای پیام