جمعه 1 تیر 1403

نجات در دقیقه 90: سیو دوناروما سه امتیاز داشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نجات در دقیقه 90: سیو دوناروما سه امتیاز داشت!

جان‌لوئیجی دوناروما با یک سیو فوق‌العاده در دقایق پایانی بازی مقابل آلبانی، ایتالیا را از یک ناکامی بزرگ نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی شب دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، ایتالیا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در مقابل آلبانی قرار گرفت و توانست به پیروزی 2-1 برسد.

در ابتدای این بازی ندیم بایرامی با اشتباه عجیب و فاجعه‌بار فدریکو دی‌مارکو آلبانی را جلو انداخت اما برتری آنها دوام چندانی نداشت و ایتالیا توانست تا پیش از دقیقه 20 دو بار دروازه حریف را باز کند.

شاگردان لوچانو اسپالتی در ادامه نیمه اول به حملات‌شان ادامه دادند، اگرچه نتوانستند به گل برسند. در نیمه دوم اما آنها سبک متفاوت‌تری ارائه دادند و کمی عقب کشیدند و بازی را مدیربت کردند.

در حالی‌که بازی به شکل آرامی در جریان بود یک موقعیت می‌توانست کار ایتالیا را بسیار پیچیده کند اما دوناروما در نقش یک قهرمان ظاهر شد. در دقیقه 90 مانای روی پاس بلندی، در پشت دفاع ایتالیا به توپ رسید و در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما دوناروما که شب کم‌دردسری را پشت سر گذاشته بود، از دروازه خارج شد و با یک سیو زیبا توپ را دفع کرد. او پس از این سیو و در حالی‌که توپ در حال بیرون رفتن از زمین بود، مانند یک گلزن خوشحالی کرد و ارزش سیوش را به رخ افراد حاضر در زمین کشید.

نجات در دقیقه 90: سیو دوناروما سه امتیاز داشت! 2