یک‌شنبه 1 مهر 1403

نجات کارلتو از سرگیجه / وینیسیوس برای امباپه جا باز کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نجات کارلتو از سرگیجه / وینیسیوس برای امباپه جا باز کرد

وینیسیوس مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان امباپه ندارد و خودش ترجیح می دهد نزدیک به دروازه بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بحث‌های اصلی در تور تابستانی رئال، سیستم جدیدی بود که آنچلوتی روی آن کار می‌کند تا بهترین نتیجه را از یک تیم با تغییرات بزرگ به دست آورد، اما مهم‌تر از همه، جدایی کریم بنزما و پر کردن جالی خالی او است. این ممکن است با یک تغییر سیستم ممکن باشد، مگر اینکه تابستان امسال کیلیان امباپه بیاید. تیم بدون 9 اصلی و با خوسلو به عنوان جایگزین بنزماست و تغییر سیستم با این شرایط اجباری به نظر می رسد مگر اینکه خوسلو بتواند خودش را به عنوان 9 جدید ثابت کند.

با این حال، در حال حاضر شماره 9 رئال مالکی حقیقی ندارد و یکی از بازیکنان بزرگی که تحت تأثیر بازی بدون شماره 9 قرار می گیرد، وینیسیوس است، بدون اینکه رودریگو را فراموش کنیم.

همانطور که در ال‌کلاسیکوی دوستانه دیده شد، ستاره برزیلی در حال تطبیق خود با پست جدید است. پستی که در آن وینیسیوس از کناره های زمین فاصله گرفته و به دروازه نزدیک تر می شود. اما کارلو آنچلوتی در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به این مسئله اشاره کرد که اگر بازیکنی احساس نارضایتی کند، تغییراتی در سیستم خواهد داد.

همه چیز نشان می داد که بازی با دو مهاجم برزیلی یک گزینه برای مربی است، اما با این وجود برای رسانه ها فاش کرد که این خود وینیسیوس است که می خواهد کمی از پست طبیعی خود دور شود و بیشتر در وسط بازی کند تا به دنبال گل های بیشتری باشد. کارلتو گفت: «من باید ارزیابی کنم و او نیز همینطور. بازیکن دوست دارد کمی بیشتر متمایل به داخل بازی کند. در کناره ها او تفاوت ایجاد می کند، اما نزدیک تر به محوطه جریمه، می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند.. مقابل میلان و منچستریونایتد این کار را خیلی خوب انجام داد. درست است که او می توانست در مقابل بارسلونا کمی موفق تر باشد، اما موقعیت های زیادی داشت. وینی هنوز هم بهترین در پست خودش است.»

به احتمال بسیار زیاد این تست ها ربطی به حضور احتمالی امباپه ندارد، اما شکی نیست که اگر وینیسیوس بتواند خود را بیشتر در مرکز جای دهد، در صورت رسیدن ستاره پاری سن ژرمن، می تواند سرمربی را از دوراهی نجات دهد. امباپه همواره در پی اس جی از بازی در پست شماره 9 ناراضی بود و پست دلخواهش وینگر چپ است. وینی همیشه امباپه را تحسین کرده و دوست دارد با ستاره فرانسوی که فصل گذشته نیز به دلیل حملات نژادپرستانه از او دفاع کرد، هم تیمی شود. وینی قطعا مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان نخواهد داشت.

نجات کارلتو از سرگیجه / وینیسیوس برای امباپه جا باز کرد 2
نجات کارلتو از سرگیجه / وینیسیوس برای امباپه جا باز کرد 3
نجات کارلتو از سرگیجه / وینیسیوس برای امباپه جا باز کرد 4