یک‌شنبه 18 شهریور 1403

نخستین اظهارات طارمی پس از قرارداد با اینتر / من شاهزاده ایران هستم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نخستین اظهارات طارمی پس از قرارداد با اینتر / من شاهزاده ایران هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین مهرپور، مهدی طارمی پس از چهار فصل حضور موفق در تیم فوتبال پورتو به حضورش در این تیم پایان داد و امروز با اعلام رسمی باشگاه اینتر، با امضای قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم راهی نراتزوری شد. مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال اینتر، مصاحبه‌ای با این باشگاه انجام داد که در زیر مشاهده می‌کنید: مهدی اول از همه به اینتر خوش...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین مهرپور، مهدی طارمی پس از چهار فصل حضور موفق در تیم فوتبال پورتو به حضورش در این تیم پایان داد و امروز با اعلام رسمی باشگاه اینتر، با امضای قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم راهی نراتزوری شد.

مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال اینتر، مصاحبه‌ای با این باشگاه انجام داد که در زیر مشاهده می‌کنید:

مهدی اول از همه به اینتر خوش اومدی خیلی ممنون

امضای قرارداد با اینتر چه معنایی برایت دارد؟ از اینکه اینجا با شما هستم خیلی خوشحالم، برام شبیه به رویاست، احساس خوبی دارم، و باید بگم که این لحظه بهترین لحظه زندگیمه

تو اولین بازیکن ایرانی هستی که به اینتر آمده، باید خیلی احساس غرور کنی، درسته؟ واقعا باعث افتخارم بود و همه تلاشم را کردم که به اینجا برسم، بنابراین فکر می‌کنم خیلی حس خوبیه

به یک لیگ جدید اومدی، نظرت درباره سری‌آ چیه؟ کدوم جنبه‌اش را بهتر از بقیه می‌دانی؟ سری‌آ یکی از بزرگ‌ترین لیگ‌های دنیاست و منم سعی می‌کنم مثل همیشه همه تلاشم رو کنم، و می‌خوام در اینتر هم بهترین خودم را ارائه بدم.

به عنوان یک مهاجم وسط چه سبکی بازی می‌کنی؟ به عنوان یک مهاجم وسط باید گلزنی کنم، باید پاس‌گل بدهم و باعث پیروزی در بازی‌ها شوم که مهم‌ارین اتفاق برای تیم هست.

فکر می‌کنی سهم تو در رساندن این تیم به قهرمانی ایتالیا چقدر است؟ ما در اینتر هستیم‌که باشگاه بزرگی هست و باید در همه بازی‌هامون پیروز باشیم، باید به این مورد تمرکز داشته باشیم و همه تلاشمون رو کنیم. هرکدام از بازیکنان، کادرفنی و کل باشگاه باید همکاری کنن تا در بازی‌ها برنده باشیم و گام‌به‌گام تا انتهای کار پیش بریم.

پدرت قبلا فوتبالیست بوده، این باعث شده که تو هم به سراغ فوتبال بیای؟ و بگو که قبلا در چه پستی بازی می‌کرد؟ بله او در شهر خودم بازیکن بزرگی بود و منم وقتی شش ساله بودم فوتبال را شروع کردم و او همیشه در این روند مواظبم بود و باعث شد چنین بازیکنی بشم، بهم تمرین می‌داد و خب برایم اتفاق خوبی بود.

لقبی داری که هواداران جدیدت در اینتر بتوانن با اون لقب تورو صدا کنن؟ وقتی در پورتو بودم بهم می‌گفتن شاهزاده ایرانی اما حالا اینجا ببینیم چه می‌شود.

پیامی برای هواداران جدیدت در اینتر داری که بخوای بهشون بگی؟ بله قطعا، ما اینجاییم که به هم کمک کنیم، ما باید تا انتهای کار باهم باشیم و باهم جشن بگیریم، رقابت‌های زیادی پیش‌رو داریم و من قول میدم که همه تلاشم را برای آن‌ها بکنم تا در نهایت همه با هم قهرمانی را جشن بگیریم.