یک‌شنبه 15 مهر 1403

نخستین دانشجوی دکترای بیمه کشور از دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی فارغ‌التحصیل شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نخستین دانشجوی دکترای بیمه کشور از دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی فارغ‌التحصیل شد

نخستین دانشجوی دکتری بیمه در رشته بیمه دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی از رساله دکترای خود دفاع کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس راد، نخستین دانشجوی دکتری بیمه در رشته بیمه دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی از رساله دکترای خود با عنوان «کشف تقلب بیمه‌های درمان در بستر بلاک‌چین» دفاع کرد.

جلسه دفاع دکتر راد در محل سالن شورای دانشکده بیمه اکو با داوری دکتر سعید صحت، دکتر حسن فارسیجانی و دکتر آتوسا گودرزی برگزار شد. همچنین در جریان این مراسم دکتر رضا افقی به عنوان استاد راهنما و دکتر غدیر مهدوی به عنوان استادان مشاور حضور داشتند.

دکتر سعید شکوهی، رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی، موفقیت نخستین دانش‌آموخته دوره دکتری رشته بیمه این دانشگاه را افتخاری برای آموزش عالی صنعت بیمه دانست و گفت: خدا را شاکریم که ما را در انجام وظیفه اصلی خود که پرورش دانشجویان و شکوفا کردن استعداد‌های آنها است یاری کرد. بر خود وظیفه می‌دانم از تمامی استادانی که در راه تحقق این هدف مهم تلاش کرده‌اند قدردانی کنم.

گفتنی است دکتر راد پیش از این دکتری مهندسی صنایع و دانش‌آموخته از دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر و کرانفیلد انگلستان را در کارنامه خود دارد. همچنین از دیگر سوابق وی می‌توان به اکچویر رسمی بیمه مرکزی، کارشناس رسمی دادگستری، هیئت علمی گروه فنآوری اطلاعات دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیئت مدیره و هیئت عامل بیمه ایران معین و بیمه البرز، هیئت مدیره شرکت بازرگانی شاهد، مشاور مالی و بیمه‌ای رئیس جمعیت هلال احمر، معاون گروه‌های صنایع و مدیریت اجرایی دانشگاه شهید بهشتی و عضو شورای پژوهشی، شورای نشر و کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه اشاره کرد.

وی همچنین دارای چندین کتاب تألیفی و ترجمه و بیش از 100 مقاله علمی پژوهشی در مجله‌های داخل و خارج کشور است و به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط است.