جمعه 30 شهریور 1403

نراتزوری برای هفتمین برد پیاپی دربی بازی می‌کند / دربی میلان حساس‌تر از همیشه: تاریخ بساز اینزاگی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نراتزوری برای هفتمین برد پیاپی دربی بازی می‌کند / دربی میلان حساس‌تر از همیشه: تاریخ بساز اینزاگی

اینتر اگر روز یکشنبه بتواند در دربی دلامادونینا پیروز شود به یک رکورد تاریخی علیه حریف همشهری دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین دربی دلامادونینا، دربی بزرگ و تاریخی شهر میلان، یکشنبه در سن‌سیرو بین اینتر و میلان برگزار خواهد شد. درحالیکه روسونری در به هم ریختگی و تنش داخلی به سر می‌برد اینتر بهترین شرایط ممکن را دارد و هوادارانش به برد دربی به شدت امیدوارند.

این دربی برای اینتری‌ها از یک جهت اهمیت بیشتری پیدا کرده است. آنها در صورت پیروزی می‌توانند به یک رکورد تاریخی دست پیدا کنند. اینتر اگر به پیروزی برسد هفتمین برد پیاپی خود در دربی را جشن می‌گیرد. رکوردی که میلان در طول تاریخ به آن نرسیده است.

نراتزوری تا امروز در شش دربی اخیر شهر میلان موفق شده روسونری را پشت سر هم شکست بدهد. جالب اینکه چهار برد دربی اینتر به فصل 23-2022 برمی‌گردد.

آنها فصل گذشته یک پیروزی بزرگ و به یادماندنی 5-1 مقابل میلان به دست آوردند و در ماه آوریل در بازی برگشت هم میلان را 2-1 شکست دادند. با همین برد بود که آنها قهرمانی‌شان در سری آ را قطعی کردند.

اما یک فصل قبل یعنی در 23-2022 اینتر و میلان در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به هم رسیدند. نراتزوری هر دو بازی رفت و برگشت را با نتایج 2-0 و 1-0 برد. آنها در فوریه در سری آ هم 1-0 پیروز شدند و یک ماه قبل در سوپرجام روسونری را 3-0 شکست دادند.

تا کنون میلان در دوران اوج خود حداکثر رکورد 6 پیروزی پیاپی در دربی را تجربه کرده و در حال حاضر در این رکورد با اینتر برابر است. اینزاگی یکشنبه می‌تواند هفتمین پیروزی پیاپی را تجربه کند. این برای هواداران اینتر رکورد بسیار دلنشین و خواستنی است. تا پیش از فصل 23-2022 آنها همیشه با ناراحتی به رکورد شش برد پیاپی میلان نگاه می‌کردند ولی فردا می‌توانند به رکورد هفت برد پیاپی‌شان در دربی ببالند.

نراتزوری برای هفتمین برد پیاپی دربی بازی می‌کند / دربی میلان حساس‌تر از همیشه: تاریخ بساز اینزاگی 2