جمعه 13 مهر 1403

نساجی - ملوان، آمار به سود قوهای سپید!/ دربی شمال، جذاب‌ترین بازی هفته با انگیزه‌های خاص!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نساجی - ملوان، آمار به سود قوهای سپید!/ دربی شمال، جذاب‌ترین بازی هفته با انگیزه‌های خاص!

دیدار نساجی و ملوان یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان انزلی یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته هفتم لیگ برتر است که دو تیم با انگیزه‌های متفاوت به میدان خواهند آمد.

شاگردان مازیار زارع برای ادامه حضور در کورس صدرنشینی و عملکردی موفق پیش از تعطیلات فیفادی به دنبال کسب این سه امتیاز مهم خارج از خانه خواهند بود و نساجی برای خروج از بحران و کسب اولین سه امتیاز فصل به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهند داشت.

در پنج دیدار اخیری که بین دو تیم برگزار شده، ملوان چهار مسابقه را با پیروزی به اتمام رسانده و در یک دیدار در دور رفت لیگ بیست‌ودوم به تساوی رسیده است و برتری مطلقی از لحاظ آماری دارد.

آنها در این فصل هم شرایط بهترین نسبت به رقیب خود دارند و کسب امتیاز در این مسابقه برایشان دور از انتظار نخواهد بود، البته تیم ساکت الهامی انگیزه بالایی دارد تا با اضافه شدن بازیکنان خارجی پیش از تعطیلات به حاشیه امنیت بیشتری برود و با آرامش برای ادامه فصل آماده شوند.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرمحمد هوشمند، کوین یامگا، مرصاد سیفی، منصور باقری، مهرداد رضایی، حسین زامهران، منتظر محمد و حامد پاکدل بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برای نساجی به میدان خواهند رفت.

مازیار زارع هم به نظر می‌رسد که در این مسابقه به ترکیب موفق خود دست نزند و با حبیب فرعباسی، میلاد باقری، سعید کریمی، سامان تورانیان، محمدرضا رضایی، نیما انتظاری، یونس اکبرپور، سجاد بازگیر، امید نورافکن، رضا جعفری و رضا غندی‌پور به میدان برود.

باشگاه نساجی در این مسابقه حمایت هواداران خود را به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه این مسابقه در قائمشهر برگزار می‌شود حضور تعدادی از هواداران ملوان که در شهر‌های مختلف این تیم را همراهی می‌کنند دور از انتظار نخواهد بود.

نساجی - ملوان، آمار به سود قوهای سپید!/ دربی شمال، جذاب‌ترین بازی هفته با انگیزه‌های خاص! 2
نساجی - ملوان، آمار به سود قوهای سپید!/ دربی شمال، جذاب‌ترین بازی هفته با انگیزه‌های خاص! 3