نساجی و صنعت نفت جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاههای نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان را جریمه کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاههای نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان را جریمه کرد.