یک‌شنبه 7 تیر 1405

نصب دوربین بر روی البسه یگان حفاظت متروی تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ لک فرمانده یگان حفاظت متروی تهران گفت: نیرو‌های یگان حفاظت متروی تهران به دوربین‌های البسه مجهز شده‌اند. فرمانده یگان حفاظت متروی تهران افزود: در این شرایط تمامی تعاملات با شهروندان به صورت شفاف ثبت می‌شود. وی گفت: در صورت اجرای صحیح این اقدام، می‌توان آرامش خاطر شهروندان را در برابر هرگونه رفتار نامناسب تقویت کرد.