سه‌شنبه 3 مهر 1403

نصیر مزراوی:/ نیازی نیست بگویم چرا از بایرن به یونایتد آمدم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نصیر مزراوی:/ نیازی نیست بگویم چرا از بایرن به یونایتد آمدم

نصیر مزراوی، مدافع منچستریونایتد، از دلایل جدایی‌اش از بایرن مونیخ در تابستان برای پیوستن به منچستریونایتد صحبت کرد و از این انتقال ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش مراکشی با مبلغ 15 میلیون یورو از بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست و از ابتدای فصل یکی از ستون‌های اصلی خط دفاعی اریک تن هاخ بوده است.

قبل از اولین بازی یونایتد در لیگ اروپا برابر باشگاه سابق تن هاخ یعنی اف سی توئنته، از مزراوی سوال شد که چرا بایرن مونیخ را به مقصد یونایتد ترک کرد و همچنین درباره تفاوت‌های بین این دو باشگاه صحبت کرد.

مزراوی به میرر گفت:"فکر می‌کنم اگر هر دوی آن‌ها را با هم مقایسه کنید، نمی‌توانید بگویید یکی از دیگری بزرگ‌تر است. شاید از نظر بین المللی، یونایتد حتی از بایرن هم بزرگتر باشد، پس یکی از دلایلش همین است. دلیل دیگر این است که من تابستان بعد از دو فصل بازی در بایرن احساس کردم که به تغییر نیاز دارم و می‌خواستم بر اساس دلایل زیادی، قدم جدیدی بردارم.

در بایرن احساس خوبی داشتم، اما احساس می‌کردم می‌توانم در جای دیگری بهتر و راحت‌تر باشم و به همین دلیل باشگاهم را تغییر دادم. پیشنهاد یونایتد رسید و فکر نمی‌کنم باید توضیح دهم که چرا به چنین باشگاهی پیوستم."

او درباره مبلغ انتقالش به یونایتد گفت:"این من نیستم که مبلغ را تعیین می‌کنم، بنابراین نمی‌توانم در مورد مذاکرات یونایتد و بایرن چیزی بگویم. برای من خوب بود چون آنقدر گران نبودم و شروع خوبی داشتم، بنابراین برای هواداران آسان است که بگویند من خرید خوبی در این تابستان هستم.

طرفداران نظرات مثبتی می‌دهند اما هنوز زود است. چیزهایی می‌شنوید، اما این عشق طرفداران واقعاً حس خوبی است. من از طرفداران قدردانی می‌کنم و آن‌ها هم از من قدردانی می‌کنند."

نصیر مزراوی:/ نیازی نیست بگویم چرا از بایرن به یونایتد آمدم 2